Audi a îndeplinit visul celor și-au dorit un model iute, suplu și bine proporționat.
Disponibil în versiunile coupe și cabrio, RS este vârful aisbergului din gama TT, un concurent de temut pentru modele ale rivalilor BMW și Mercedes și Porsche.
O combinație incitantă de putere, tehnologie și precizie în fiecare detaliu oferă noua generație TT-RS.
Modelul de performanță se folosește de 340 de cai putere storși din cinci cilindri.
Cuplul motor de 450 Nm este disponibil pe o plajă foarte largă de turații de la 1.600 la 5.300 rpm, ceea ce face ca forța brută a propulsorului la roți să fie simțită la o apăsare normală a pedalei de accelerație. Unitatea pe benzină este un agregat TFSI de 2,5 litri ce dispune injecție directă și supraalimentare și este asociată unei transmisii manuale cu șase trepte.
Disponibil în versiunile coupe și roadster, TT-RS este un model sportiv pur-sânge. Poate accelera de la 0 a 100 km/h în doar 4,6 secunde dacă vorbim de coupe, în timp ce decapotabila are nevoie de ceva mai „mult” – 4,7 secunde ca să aducă acul vitezometrului în dreptul cifrei 100.
Așa cum ne-a obișnuit în ultima vreme, Audi limitează viteza maximă la 250 km/h, însă, la cererea expresă a clientului, producătorul poate îngădui o viteză de vârf de 280 km/h. Însă nu viteza maximă impresionează pe cât o face consumul. 9,2 l/100 km pentru TT-RS coupe și 9,5 l/100 km pentru TT-RS roadster.
Pentru ca ținuta de drum să fie exemplară iar cel de la volan să înțeleagă în adevăratul sens al cuvântului ce înseamnă să rulezi lipit de șosea, inginerii Audi au echipat cele două versiuni sportive cu suspensii adaptive care se mulează și răspund în funcție de suprafața de rulare.
Caroseria este confecționată aproape în întregime din aluminiu și se bazează pe principiul Audi Space Frame, o tehnologie revoluționară de diminuare a masei mașinii.