Audi a împrospătat aspectul și optimizat performanțele singurului SUV cu dimensiuni de limuzină. La trei ani de la lansare, Q7 beneficiază de câteva retușuri subtile, alături de o serie de noutăți care îl fac nu doar mai atractiv, ci și mai eficient în lupta cu emisiile și consumul.
După prezentarea oficială din luna aprilie, versiunea restilizată Q7 ajunge și în țara noastră la prețuri de bază de cuprinse între 45.990 de euro și 59.990 de euro fără TVA. Cea mai scumpă versiune, V12 TDI, este disponibilă la un preț de pornire de 109.787 euro fără TVA.
Pe linie estetică, modificările sunt concentrate în special pe secțiunea frontală. Grila dispune acum de bare verticale, lămpile semnalizatoare și blocurile optice dispun de tehnologie LED, iar prizele de ventilație, de o structură ușor schimbată. La partea din spate poate fi observată apariția unui nou spoiler, hayonul este redesenat în partea inferioară, iar elementul de protecție al rezervorului aduce și el câteva modificări care nu trec neobservate. Partea de motorizare include tot trei unități turbodiesel, 240 CP, 340 CP (care ia locul versiunii de 326 CP) și 500 CP în configurație V12, care promit performanțe de consum îmbunătățite.
Gama benzinarelor cuprinde unitățile de 280 și 350 cai putere, care, deși, sunt practic aceleași, asigură un consum mai mic de carburant (0,6 litri/100 km, respectiv 0,9 litri/100 km) datorită în principal tehnologiei de injecție directă. Toate versiunile de propulsie menționate primesc un alternator care încarcă bateria cu energie recuperată în momentele de frânare și oprire. Audi susține că introducerea acestui dispozitiv a condus la reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 5%.
Pentru a reduce greutatea mașinii și implicit consumul, capota, hayonul și alte câteva elemente din structura caroseriei sunt confecționate din aluminiu.