Audi pune în slujba iubitorilor de modele exotice una dintre cele mai reușite decapotabile premium. Dezvăluită la Geneva, A5 Cabrio este de fapt un A5 Coupe cu montanți mai înclinați, pavilion descoperit și un portbagaj cu un volum mai discret.
Farmecul cabrioletului îl întrece pe cel al versiunii coupe, senzația de a rula sub razele mângâietoare ale soarelui și aerul mereu proaspăt din jur contribuind la senzații incomparabile. A doua decapotabilă din oferta Audi, este livrată în țara noastră la un prețuri cuprinse între 37.752 – 54.973 euro cu TVA.
Audi A5 Cabrio se remarcă prin gradul de confort și numeroasele dotări pe partea de securitate, echipamente introduse recent și pe ultima generație A4.
Versiunea cu plafon retractabil păstrează dimensiunile lui A5 coupe, 4,63 m lungime, 1,85 m lățime și 1,38 m înălțime, care poziționează modelul spre segmentul superior al clasei D.
Decapotabila vine echipată cu un pavilion retractabil din material textil, Audi preferând soluția clasică în detrimentul acoperișului confecționat din metal. Plafonul este realizat din trei rânduri de material textil și beneficiază de o insonorizare suplimentară față de alte cabriolete care utilizează același tip de material, ceea ce face ca pasagerii să recepționeze o cantitate mai redusă de decibeli în habitaclu.
Interiorul acomodează patru persoane, iar compartimentul bagajelor măsoară 320 litri când acoperișul este deschis și 380 de litri când pavilionul este închis, A5 Cabrio dispunând de cel mai spațios portbagaj din segment.
Pentru piața românească vor fi disponibile cinci versiuni de motorizare, din șapte posibile. Momentan clienții pot opta doar pentru motorul pe benzină TFSI de 2.0 litri care generează 211 cai putere și un cuplu maxim de 350 Nm, sau două agregate turbodiesel de 180 și respectiv 265 de cai putere.
Doar cele mai puternice modele din gamă sunt echipate cu sistemul de tracțiune integrală Quattro, restul având tracțiune față, iar la capitolul transmisie există o ofertă generoasă: cutie manuală cu 6 trepte, transmisie automată Multitronic, sau o cutie automată S-Tronic cu șapte trepte.