Așteptarea moarte n-are



Așteptarea moarte n-are
Așteptarea moarte n-are

Următoarea serie Focus Racing Sport a intrat sub lupa constructorului Ford. Dezvoltarea viitoarei generației implică unele modificări față de planurile inițiale, așa că fanii acestui model se pot aștepta la o variantă hatchback dar și la o premieră, un sedan foarte stilat cu modificări importante la partea frontală, interior și trenul rulant. Ford a dat asigurări că va îmbunătăți manevrabilitatea ca urmare a introducerii unui diferențial semi-activ cu alunecare limitată între roțile punții față, dispozitiv mecanic care va optimiza tracțiunea dar și cuplul motor la roțile punții față. Kit-ul sportiv, preluat de modelul ST (foto) mai prevede modificări aerodinamice semnificative, spoiler cu prize de ventilație integrate, jante de 19 inch, bare anti-ruliu. În ceea ce privește propulsia, inginerii vor folosi configurația motorului turbo cu 5 cilindri în linie de 280 CP preluat de la Volvo. Ford Focus Racing Sport nu va dispune de tracțiune integrală, deși sistemul ar fi indicat în condițiile unei ținute de drum mult mai echilibrate. Modelul european rămâne fidel tracțiunii față soluția fiind agreată mai ales din punct de vedere financiar. Ford va construi până la 10.000 de exemplare Focus Racing Sport care vor costa 33.600 de euro bucata. Debutul este așteptat în vara anului viitor în cadrul Salonului Auto de la Londra