Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) exclude Genius Travel la câteva zile după ce agenția și-a anunțat clienții prin e-mail că intră în insolvență, informează Mediafax.
Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) a exclus agenția de turism Genius Travel, „pentru prejudicii morale create asociației, prejudicii de imagine create agențiilor de turism membre și nemembre, care funcționează corect și își respectă clienții, prejudicii materiale create turiștilor care au cumpărat vacanțe de la Genius Travel și nu le pot efectua”, se arată într-un comunicat transmis de asociație.
Reacția publică a ANAT vine la cinci zile după ce clienții agenției au primit primele e-mailuri prin care Genius Travel îi anunța că intră în insolvență și nu le va mai putea onora vacanțele plătite.
Însă, conform ANAT, asociația a cerut explicații Genius Travel încă de vineri, 12 august, când mai mulți turiști au contactat asociația, în urma mesajului primit de la agenție, prin care își anunța starea de insolvență. ANAT a îndrumat turiștii să își verifice rezervările, chiar și după ce sâmbătă agenția a declarat clienților ei și asociației că a depășit situația critică de vineri. Plângerile au continuat și marți, când Genius Travel a repetat anunțul referitor la deschiderea procedurii de insolvență, de data aceasta pe 19 august.