Promptitudine

ASIROM a dovedit încă o dată că este prietenul statornic al românilor



Directorul executiv ASIROM, Martin Haschka, și directorul diviziei daune, Ovidiu Vădean, la Rădăuți
Directorul executiv ASIROM, Martin Haschka, și directorul diviziei daune, Ovidiu Vădean, la Rădăuți

Compania de asigurări ASIROM, parte a Vienna Insurance Group, își onorează obligațiile cu maximă promptitudine față de asigurații săi afectați de inundațiile care au devastat țara noastră în ultimele săptămâni și tratează cu rapiditate crescută toate dosarele de daune deschise pentru zonele afectate. Pentru a fi aproape de clienții companiei care au fost afectați de ape, oficialii companiei s-au deplasat în câteva județe unde s-au înregistrat cele mai mari pagube.
După ce reprezentanții companiei au fost în urmă cu câteva zile la Săucești-Bacău, localitate greu afectată de viiturile din urmă cu câteva săptămâni, ieri, la Rădăuți, directorul executiv ASIROM, Martin Haschka, directorul diviziei daune, Ovidiu Vădean, și directorul regional, Sorin Bărbuță, s-au întâlnit cu o mare parte dintre sucevenii care au avut de suferit în urma inundațiilor din acest an.
„Plătind repede este exact ceea ce trebuie să facem”
Întâlnirea, organizată în sala de conferințe a hotelului Geralds din municipiu, a avut ca scop acordarea rapidă a despăgubirilor pentru o foarte mare parte dintre asigurații din județul Suceava, asigurați care au avut daune majore după ce puhoaiele le-au distrus casele și gospodăriile.
În fața celor care și-au primit despăgubirile într-un timp foarte scurt, Martin Haschka, directorul executiv ASIROM a afirmat: ”Credem că asigurarea este făcută pentru ca atunci când oamenii au probleme să fie ajutați, cum este și cazul celor care au fost afectați de inundații. De aceea societatea de asigurări trebuie să rezolve problemele cât mai rapid pentru ca oamenii să-și poată repara casele, să-și înlocuiască bunurile și să revină la o viață normală cât mai curând. Noi suntem prieteni cu toți românii și cred că plătind repede este exact ceea ce trebuie să facem. Pentru mine este prima participare la o acțiune de acest gen, dar în urmă cu două zile am organizat o altă acțiune la care a participat directorul general al companiei. Am ales zona Rădăuți pentru că aici urmările inundațiilor au fost deosebit de grave și în același timp este foarte important pentru noi să nu stăm numai în București, ci să fim în permanență alături de oameni, să le arătăm că îi putem ajuta”.
Peste o mie de dosare avizate ale asiguraților ASIROM care locuiesc în zonele calamitate
Până în prezent compania are peste o mie de dosare avizate ale asiguraților ASIROM care locuiesc în zonele calamitate, iar rezerva de daune constituită de companie depășește 4,1 milioane de euro. În ultimele săptămâni, ASIROM a acordat despăgubirile solicitate în mai mul de 30 la sută dintre dosarele de daune primite.
Ovidiu Vădean, director divizie daune ASIROM, a precizat: „Am ales să acționăm în acest mod tocmai pentru că o societate de asigurare trebuie să-și asume riscurile atunci când acestea s-au produs, și trebuie să fie aproape de asigurații săi. Prin ceea ce facem astăzi vrem să dovedim că suntem aproape de oameni și că încercăm să le înmânăm foarte rapid despăgubirile cu care își vor rezolva problemele și vor intra în normalitate”.
ASIROM este compania de asigurări tradițională a românilor, oferindu-le acestora de aproape douăzeci de ani securitatea și confortul de care au nevoie și de aceea mai mult de 4,5 milioane de români au încredere în ASIROM.
Sorin Bărbuță, director regional ASIROM, a concluzionat vizavi de acțiune: „Acțiunea de la Rădăuți constă în a acorda foarte rapid despăgubirile pentru o foarte mare parte dintre asigurații noștri din județul Suceava care au avut daune ca urmare a condițiilor meteo deosebit de dificile din acest an. În primul rând ne-am gândit să facem foarte rapid aceste constatări, să instrumentăm foarte repede dosarele de daune și să facem plata foarte rapid pentru a arăta încă o dată că suntem alături de ei nu doar atunci când le luăm primele de asigurare, ci și atunci când ei au nevoie de suportul societății de asigurare”.
Poate că declarația unui asigurat care a fost despăgubit de companie în cadrul acțiunii de ieri, rădăuțeanul Mihai Mitric, a confirmat cel mai elocvent politica firmei: „ASIROM a dovedit încă o dată că este prietenul statornic al românilor!”