Facturile emise de companiile E.ON pot fi achitate la 199 de locații din județ. Este vorba de 20 de agenții BRD – Groupe Société Générale; două agenții ING Bank; 11 agenții ale Băncii Transilvania; 35 agenții ale Băncii Centrale Cooperatiste Creditcoop; patru agenții ale UniCreditȚiriac;cinci agenții ale Băncii Comerciale Carpatica; o agenție a MKB Romexterra;88 puncte de încasare PayPoint; 33 puncte de încasare Payzone.
În municipiul Suceava, facturile emise de companiile E.ON pot fi achitate la 47 de locații, opt agenții BRD – Groupe Société Générale; două agenții ING Bank; șase agenții ale Băncii Transilvania; o agenție a Băncii Centrale Cooperatiste Creditcoop; patru agenții ale UniCreditȚiriac; două agenții ale Băncii Comerciale Carpatica; o agenție a MKB Romexterra;14 puncte de încasare PayPoint; nouă puncte de încasare Payzone. Facturile reprezentând consumul de energie electrică pot fi achitate și la agențiile CEC și Poștei Române, în municipiul Suceava fiind disponibile 16 locații, patru agenții CEC Bank și 12 oficii ale Poștei Române.
Efectuarea plății facturilor prin intermediul tuturor acestor canale de încasare este sigură, transferurile se efectuează fără întârzieri și nu se percep comisioane.
„E.ON România a decis să restrângă activitățile de încasare prin intermediul casieriilor proprii, fiind astfel închise casieriile E.ON unde se puteau plăti facturile reprezentând contravaloarea consumului de gaze naturale și energie electrică, aceste operațiuni fiind preluate de către partenerii noștri”, a declarat Sorin Munteanu, specialist relații publice E.ON România.