La Casa Județeană de Pensii Suceava au ajuns, de la începutul acestui an, aproape 1.600 de petiții, toate soluționate în termenul legal de 30 de zile. O parte din aceste petiții au fost trimise de suceveni în format electronic, altele au ajuns, însă, la Casa de Pensii, pe hârtie.
Directorul Casei Județene de Pensii Suceava, Mirela Adomnicăi, a declarat ieri, în cadrul unei conferințe de presă, că pe lângă audiențele pe care le țin cei trei directori ai instituției, marți, miercuri și joi, sucevenii pot să se adreseze departamentului de Relații – Comunicare, unde pot să solicite orice informație.
În plus, a spus Adomnicăi, „la Casa de Pensii Suceava a fost implementat un program electronic prin care, în termen de maxim 45 de zile, trebuie soluționat un dosar de pensie. Dacă se depășește acest termen, programul se blochează, iar funcționarul trebuie să dea o notă explicativă. Putem spune că avem sub control acest termen de 45 de zile la dosarele de pensii”.
Sucevenii pot să acceseze și site-ul Casei Județene de Pensii Suceava, www.cjpsv.ro, unde vor fi afișate listele cu repartizarea biletelor de tratament, dar și criteriile după care se face selecția acestora.