Andi Moisescu: Odată ce am intrat în online, toți suntem persoane publice



Orice persoană prezentă în mediul online cu un mesaj devine o persoană publică, în contextul dezvoltării internetului și rețelelor de socializare, a explicat Andi Moisescu, realizatorul emisiunii „Apropo TV”, difuzată de Pro TV, prezent, joi, la evenimentul Graffiti BBDO – The next 20 years.
Andi Moisescu a vorbit despre importanța conținutului digital în brandingul personal, despre evoluția carierei sale și despre schimbările prin care a trecut, dar și despre relația sa cu lumea publicității. „Publicitatea mă face să cred că speranța moare ultima și că mai sunt dovezi de creativitate”, a spus el.
În ceea ce privește brandingul personal, Moisescu a declarat: abia în ultimii ani „am început să conștientizăm că în spatele oamenilor care suntem se ascunde și un posibil produs. Brandul personal nu poate fi altceva decât ce suntem noi de fapt”.
Printre instrumentele digitale care ajută la crearea unui brand personal, Moisescu a enumerat Facebook, Twitter, LinkedIn și blogurile. „Pe Twitter este foarte importantă atitudinea, pe Facebook e important conținutul, asta e diferența pe care am simțit-o eu”, a povestit el.
Pe de altă parte, el a subliniat faptul că orice mesaj pe care un internaut îl publică pe internet reprezintă o contribuție la brandul său personal și că rețelele de socializare transformă o persoană obișnuită în una publică, cu un public mai mult sau mai puțin numeros.
„Odată cu apariția internetului, cred din ce în ce mai mult că fiecare persoană e una publică, diferența constă în dimensiunea publicului. Odată ce am intrat în online, toți suntem persoane publice”, a spus el, adăugând: „în online, oamenii te cunosc așa cum ești cu adevărat”.
În ceea ce privește viitorul conținutului online, Moisescu a spus: „oricum ar fi viitorul, conținutul digital se va declina pe două segmente – ce facem și ce spunem”.
În opinia, orice asociere de imagine între o persoană și un produs ar trebui să se bazeze pe compatibilitatea atributelor celor două branduri.
Cristina Bazavan, deținătoarea blogului bazavan.ro , a vorbit despre valoarea conținutului în era digitală și despre provocările pe care le înfruntă jurnaliștii care trebuie să se adapteze la noile cerințe de redactare a textelor pe care le impune mediul online.a