Susținere

ANAF: Campania „S-o facem legal!” are sprijinul mai multor organizații non-guvernamentale



– Și două fundații pentru tineret din Suceava susțin campania organizată de fisc
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) intenționează să continue campania de educație fiscală „S-o facem legal!”, pentru care susține că are sprijinul mai multor organizații non-guvernamentale care promovează interesele tinerilor.
ANAF a transmis presei, marți, o scrisoare deschisă redactată de șase asociații și fundații de tineret și transmisă ministrului Educației și Cercetării, Mihail Hărdău, în care organizațiile non-guvernamentale solicită oficialului să revoce decizia privind interzicerea distribuirii pliantelor și afișelor campaniei în școli.
Scrisoarea este semnată de Asociația Națională de Lobby și Negociere, Youth Peace – Romania, Asociația Tineri în Acțiune, Fundația de Tineret EuroEst, Fundația pentru Tineret Suceava și Fundația ANA.
„Având în vedere punctele de vedere pro și contra referitoare la această campanie, am propus ca materialele informative să fie distribuite prin intermediul părinților și cu acordul Ministerului Educației și Cercetării, o solicitare în acest sens fiind deja transmisă către această instituție”, se arată într-un comunicat al ANAF.
Agenția a inițiat campania „S-o facem legal!” la sfârșitul lunii octombrie. Proiectul urmărește informarea liceenilor din anii terminali cu privire la sistemul de fiscalitate din România.
Ministrul Educației a refuzat distribuirea în școli a pliantelor după ce conținutul mesajelor a fost criticat ca fiind vulgar. Hărdău a afirmat că instituția pe care o conduce nu a fost consultată la elaborarea textului materialelor informative.
Campania presupune distribuirea a 700.000 de pliante și amplasarea a 7.500 de afișe în școli și ar urma să fie derulată în București, Constanța, Iași, Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara și Craiova, până la finele anului.



Recomandări

ANAF a lansat o campanie de informare privind dreptul clienților de a primi bon fiscal în unitățile din domeniul HoReCa

ANAF a lansat o campanie de informare privind dreptul clienților de a primi bon fiscal în unitățile din domeniul HoReCa
ANAF a lansat o campanie de informare privind dreptul clienților de a primi bon fiscal în unitățile din domeniul HoReCa

Finanțele îi atenționează pe suceveni cu privire la o nouă campanie de emailuri false trimise în numele ANAF

Finanțele îi atenționează pe suceveni cu privire la o nouă campanie de emailuri false trimise în numele ANAF
Finanțele îi atenționează pe suceveni cu privire la o nouă campanie de emailuri false trimise în numele ANAF

Finanțele îi atenționează pe suceveni cu privire la o nouă campanie de emailuri false trimise în numele ANAF

Finanțele îi atenționează pe suceveni cu privire la o nouă campanie de emailuri false trimise în numele ANAF
Finanțele îi atenționează pe suceveni cu privire la o nouă campanie de emailuri false trimise în numele ANAF

Primarul din Salcea, în debut de campanie electorală: ”Voi susține și voi realiza o campanie corectă, cinstită, neimplicându-mă în scandaluri, certuri, neînțelegeri, promovate în spațiul public de anumite persoane manipulate de fosta conducere”

Primarul din Salcea, în debut de campanie electorală: ”Voi susține și voi realiza o campanie corectă, cinstită, neimplicându-mă în scandaluri, certuri, neînțelegeri, promovate în spațiul public de anumite persoane manipulate de fosta conducere”
Primarul din Salcea, în debut de campanie electorală: ”Voi susține și voi realiza o campanie corectă, cinstită, neimplicându-mă în scandaluri, certuri, neînțelegeri, promovate în spațiul public de anumite persoane manipulate de fosta conducere”

Finanțele sucevene îi avertizează pe contribuabili să fie atenți la o nouă campanie de mesaje false trimise în numele ANAF

Finanțele sucevene îi avertizează pe contribuabili să fie atenți la o nouă campanie de mesaje false trimise în numele ANAF
Finanțele sucevene îi avertizează pe contribuabili să fie atenți la o nouă campanie de mesaje false trimise în numele ANAF