La Ordinul Ministerului Sănătății Publice, o comisie mixtă, formată din reprezentanți ai Autorității de Sănătate Publică și ai Casei de Asigurări de Sănătate, va verifica activitatea derulată la Serviciul Județean de Ambulanță.
Controlul se va derula de luni, timp de o săptămână, și va urmări diverse aspecte, printre care calitatea și eficiența managerială, dinamica de personal în perioada 2005 – 2008, gradul de ocupare a posturilor, legalitatea acordării concediilor medicale și a concediilor fără plată, planificarea și efectuarea concediilor de odihnă, angajări de personal, desfaceri ale contractelor de muncă sau demisii, organizarea serviciului în ture, cazurile și cauzele întârzierilor la intervenții, gradul de utilizare a ambulanțelor noi.
Controlul va supune analizei și alte aspecte, cum ar fi condițiile în care s-au efectuat transporturile, atât ziua cât și noaptea, modul în care au fost făcute achizițiile publice sau cum s-au derulat activitățile decontate de CAS.





