Parc auto mai mare

Alte trei autobuze aduse din Franța, pe traseele din Suceava, de luni



Autobuzele aduse de TPL din Franța au dotări mult mai bune și mult mai puțini kilometri parcurși decât cele din parcul auto actual
Autobuzele aduse de TPL din Franța au dotări mult mai bune și mult mai puțini kilometri parcurși decât cele din parcul auto actual

Începând de luni dimineață, numărul autobuzelor de transport în comun care circulă pe traseele TPL din municipiul Suceava va fi de 36, ca urmare a introducerii în circulație a încă trei autobuze Irisbus Agora.
Acestea au fost aduse din Franța, din orașul Rouen, unde au fost folosite tot la transportul în comun de persoane, TPL cumpărându-le cu doar 28.000 de euro.
„Cele trei autobuze aduse la finele anului trecut s-au dovedit foarte fiabile, au o stare bună de funcționare și nu au necesitat nici un fel de reparații de când le utilizăm. De aceea am decis să mai suplimentăm parcul auto al societății cu încă trei autobuze, cumpărate la același preț, dar care au un număr mai mic de kilometri parcurși – aproape la jumătate față de cele Irisbus Iveco, pe care le avem în dotare”, a declarat administratorul societății, Darie Romaniuc.
Celelalte 30 de autobuze Irisbus Iveco din parcul auto al TPL cu care se circulă au cam un milion de kilometri parcurși pe traseele din oraș. Inițial, numărul lor a fost mai mare, dar două autobuze au fost scoase din circulație din cauza defecțiunilor, costurile de reparații fiind foarte mari, iar unul din cauza unui accident.
Cele șase autobuze Irisbus Agora (trei aduse anul trecut, trei aduse acum) sunt compatibile cu cele din parcul auto al TPL inclusiv la piese de schimb, doar că autobuzele aduse din Franța stau mult mai bine la capitolul dotări, având aer condiționat, trei aeroterme, trape acționate electric (inclusiv cea pentru persoanele cu dizabilități) și geamuri heliomate (se închid la culoare atunci când soarele luminează puternic).
Suplimentarea parcului auto al TPL este bine-venită, în condițiile în care autobuzele sunt foarte aglomerate la orele de vârf, iar un număr mai mare de vehicule pe trasee poate reduce din timpii de așteptare ai călătorilor, între curse.



Recomandări

Un tânăr de 21 de ani, care nu a adaptat viteza la carosabilul ud, autorul accidentului în care a fost implicat și un autobuz al TPL Suceava

Un tânăr de 21 de ani, care nu a adaptat viteza la carosabilul ud, autorul accidentului în care a fost implicat și un autobuz al TPL Suceava
Un tânăr de 21 de ani, care nu a adaptat viteza la carosabilul ud, autorul accidentului în care a fost implicat și un autobuz al TPL Suceava

Trenuri electrice aduse din Luxemburg pentru ruta Suceava – București. Operatorul estimează că le va pune în circulație din noiembrie

Trenuri electrice aduse din Luxemburg pentru ruta Suceava – București. Operatorul estimează că le va pune în circulație din noiembrie
Trenuri electrice aduse din Luxemburg pentru ruta Suceava – București. Operatorul estimează că le va pune în circulație din noiembrie