Alimentarea cu ENERGIE a fost reluată pentru 130.000 de familii afectate de furtună



Compania energetică E-Distribuție Banat anunță că până luni, la ora 14.00, a fost reluată alimentarea cu energie a 130.000 de clienți afectați de furtuna abătură duminică asupra unor regiuni întinse din vestul și nordul țării, scrie Mediafax.„Un număr de 26 de echipe de intervenție ale E-Distribuție Muntenia și E-Distribuție Dobrogea au fost trimise pentru a sprijini eforturile de reluare a alimentării cu electricitate în zonele afectate de furtună, aflate în aria de activitate a E-Distribuție Banat”, precizează compania energetică.Operatorul de distribuție lucrează în continuare „conform procedurilor situației de urgență, nivel 2”.„Echipele E-Distribuție Banat și ale contractorilor au intervenit din cursul zilei de ieri, în timpul nopții și în cursul zilei de astăzi, astfel că a fost reluată alimentarea cu electricitate pentru un număr estimat de peste 130.000 de clienți – aproximativ 60% din numărul estimat de clienți pentru care alimentarea cu electricitate a fost afectată de condițiile meto extreme, în zona de responsabilitate a E-Distributie Banat”, precizează compania.



Recomandări

Șoldan anunță începerea lucrărilor de refacere a rețelelor de electricitate și a drumurilor județene din localitățile afectate de inundații

Vântul puternic a rupt arbori și cabluri electrice și în mai multe localități din județ a fost afectată alimentarea cu energie electrică

Vântul puternic a rupt arbori și cabluri electrice și în mai multe localități din județ a fost afectată alimentarea cu energie electrică