Alfa Romeo își poate măsura acum forțele și în segmentul mașinilor de clasă mică. Italienii se desfășoară aici cu noul Mi.To, un acronim care ascunde identitatea a două orașe importante din industria auto italiană, Milano, locul unde s-a născut Alfa Romeo și Torino, locația unde se fabrică.
Modelul este disponibil în țara noastră la prețuri de bază cuprinse între 13.990 și 19.490 de euro cu TVA inclus.
Noul Mi.To se înscrie în segmentul compactelor de clasă B, dimensiunile sale evocând acest aspect. Modelul italian măsoară: 4,06 metri lungime, 1,44 metri înălțime și 1,72 metri lățime.
Micul automobil de oraș nu stă deloc rău la capitolul tehnologie sau inovație. Alfa Romeo lansează un sistem de gestiune a principalilor factori de acțiune asupra ținutei de drum, agilității performanțelor și manevrabilității.
Intitulat DNA, inovativul sistem poate controla motorul, direcția, frânele, suspensiile și transmisia, oferind șoferului posibilitatea de a selecta una din cele trei funcții: Dynamic – pentru condus sportiv, Normal – pentru trafic urban și All-Weather – pentru a circula în siguranță când aderență este precară.
Versiunea de vârf va fi echipată cu faruri Xenon și sistem de frânare performant cu etriere dotate cu 4 pistonașe. Alfa Romeo introduce și un nou sistem de suspensii ce asigură un plus de sportivitate, siguranță și confort.
Juniorul utilizează motorizări elastice cu rezerve de putere mai mult decât satisfăcătoare. Gama este formată din trei propulsoare din care două sunt pe benzină: 1.4 litri – 78 CP, cuplu maxim de 125 Nm și viteză de vârf de 165 km/h, respectiv turbo 1.4 litri 16 valve – 155 CP, cuplu 206 Nm și o viteză maximă de 215 km/h. Clienții pot opta și pentru o versiune de motorizare economică, unitate diesel JTDM de 1.6 litri ce produce 120 CP și un cuplu motor ce poate vaaia de la 280 Nm la 320 Nm. Demarajul de la 0-100 km/h se efectuează în 9.9 secunde, iar viteza de top atinge 198 km/h.