Joi, 20 noiembrie 2025, după o renovare și o redefinire completă, a fost redeschisă Alexandria Librării Casa Cărții.
Mai mult spațiu, mai multă lumină, mai mult timp pentru a răsfoi în tihnă cărți și a savura cafeaua preferată.
Noul concept îmbină armonios lumina naturală prin intermediul spațiului vitrat considerabil și prin configurația corpurilor de iluminat care pun în valoare cărțile și celelalte produse din librărie, spun reprezentanții Alexandria Librării.
Iubitorii de carte se vor putea delecta și cu o cafea în Cafeneaua Gaudeamus din librărie, iar copiii vor avea un spațiu special amenajat pentru a putea să citească, să coloreze, să se joace.
Sunt și numeroase promoții active până duminică, 23 noiembrie, inclusiv, pentru a marca bucuria revederii: împătimiții de lectură se vor bucura de promoția ”2 plus 1 la toate cărțile”.

Cei mici vor avea și ei reducere la jucării: la 2 jucării alese, vor plăti doar una (promoția nu se aplică la jucăriile marca Lego).
Cei care se pregătesc deja de vacanța de iarnă se vor bucura de o reducere de 50% la articolele de voiaj Lamonza și Ella Icon.
Prima lansare de carte din acest sezon care marchează și redeschiderea librăriei se va desfășura vineri, 21 noiembrie, începând cu ora 18.00, când muzicianul Berti Barbera își va lansa cartea ”Ascultă și dă mai departe”.

- 28 de librării în 11 județe
Brandul Alexandria Librării face parte din grupul de firme cu capital integral autohton Alexandria Group.
„Cu o tradiție de peste 6 decenii de activitate în domeniul vânzărilor de carte și rechizite, rețeaua de librării Alexandria se distinge pe piața românească de profil și în mediul de afaceri românesc prin asumarea rolului de a promova adevărata cultură și elită românească, dar și de a sprijini educația în România prin programe de reduceri acordate cadrelor didactice și elevilor din sistemul de învățământ românesc (Educard, Schoolcard Alexandria, Partener Card)”, menționează reprezentanții brandului.
Compania deține în acest moment 28 de librării în 11 județe din România: Suceava (punctul de plecare și centrul de management), Bacău, Botoşani, Vrancea, Buzău, Vâlcea, Arad, Neamț, Bistrița-Năsăud, Bihor și Galați, suprafața totală de vânzare fiind de peste 11.000 mp.
În octombrie 2012, brandul Alexandria Librării a fost ales câştigător al programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc.








