AESC lansează licitația pentru organizatea unei campanii privind protecția consumatorilor în România



Agenția Executivă pentru Sănătate și Consumatori (AESC) a publicat un anunț de intenție pentru organizarea unei licitații publice referitoare la derularea unei campanii de comunicare privind protecția consumatorilor în România, în valoare de cel puțin 780.000 de euro.
Potrivit anunțului de intenție, AESC vizează dezvoltarea unei strategii de comunicare și derularea unor activități de relații publice, de advertising și cercetări de piață.
Aceste activități se vor desfășura, în mare parte, în România.
AESC estimează valoarea contractului la 780.000-900.000 de euro, durata sa fiind de 22 de luni.
Serviciile cumpărate de AESC vor fi împărțite în trei loturi.
Primul lot presupune dezvoltarea și implementarea unei strategii de comunicare, realizarea unei cercetări tip focus-grup și activități de advertising și PR. Al doilea lot prevede servicii de consultanță și distribuirea unor fișe privind drepturile consumatorilor, iar al treilea presupune acordarea de asistență tehnică pentru implementarea loturilor I și II.
Data limită pentru trimiterea cererilor de participare la licitație este 14 iunie, ora 16.00. Cererile de participare pot fi redactate în limbile spaniolă, daneză, germană, greacă, engleză, franceză, italiană, olandeză, portugheză, finlandeză, suedeză, cehă, estoniană, maghiară, lituaniană, letonă, malteză, poloneză, slovacă, slovenă, irlandeză, bulgară sau română.
Deschiderea licitației are loc în 22 iunie, ora 10.00, la sediul din Luxemburg al AESC.
Licitația este organizată în cadrul Obiectivului 2 al Programului de Lucru 2011 vizând informarea consumatorilor.
Obiectivul campaniei este îmbunătățirea nivelului de conștientizare al populației, precum și a cunoștințelor acesteia despre drepturile consumatorului în UE. De asemenea, se urmărește stimularea consumatorilor pentru a căuta informații și sfaturi privind drepturile lor și aplicarea acestora. Totodată, organizatorii campaniei vor creșterea vizibilității asociațiilor de consumatori la nivel național, inclusiv pentru a le crește numărul de membri.