Regia Autonomă Aeroportul „Ștefan cel Mare” Suceava a început procedurile pentru procedura de recrutare și selecție a funcției de director general. Aceasta după ce mandatul actualului director, Ioan Măriuța, a expirat, iar acesta continuă activitatea pe această funcție cu mandat provizoriu. Ioan Măriuța este director al aeroportului din anul 2013.
Dosarele de candidatură pentru funcția de director general al aeroportului sucevean pot fi depuse până la data de 10 decembrie 2025, ora 14:00, la registratura Regiei Autonome Aeroportul ”Ștefan cel Mare”, din Str. Aeroportului, Nr. 1, orașul Salcea.
Cei care doresc să se înscrie la acest concurs trebuie să îndeplinească mai multe condiții generale minime obligatorii, respectiv studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor inginerești, experienţă relevantă ȋn domeniul administrării / managementului / consultanţei pentru obiectul de activitate şi anvergura afacerilor Regiei, cel puţin 15 ani de experienţă de conducere ȋn domeniul aeroportuar, să îndeplinească cerinţele impuse de Autoritatea Aeronautică Civilă Română conform Regulamentului PIAC – AD – 139, cunoștințe despre managementul investițiilor cu fonduri europene, experiență în negociere, dialog social, comunicare instituțională și interumană, cunoașterea limbii române (scris și vorbit), capacitate deplină de exercițiu, să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar, să nu fi fost destituit dintr-o funcție publică, să nu îi fi fost revocat contractul de mandat pentru neîndeplinirea indicatorilor-cheie de performanță sau să nu îi fi fost încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani și să aibă o stare de sănătate corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe baza de examen medical de specialitate.
Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă și evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă, după care va urma interviul. Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
