Activitatea Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Suceava a fost parțial suspendată din cauza defecțiunii survenite miercuri la unul dintre serverele centrale.
Purtătorul de cuvânt al instituției, Anda Sălăgean, a explicat că până la remedierea problemei nu se mai pot elibera adeverințe de asigurat decât pentru o anumită categorie de persoane, respectiv pensionari și coasigurați de pensionari cu limită de vârstă, care se regăsesc în baza de date a CAS.
Ceilalți suceveni care au nevoie de adeverințe de asigurat au fost rugați să revină ulterior, când se va debloca sistemul informatic.
În schimb, defecțiunea apărută miercuri la serverul central nu a afectat activitatea de încasare a contribuțiilor derulată de CAS Suceava.
Ieri, până la ora 14.00, la ghișeele acestei instituții s-au prezentat 40 de persoane care au solicitat adeverințe de asigurat și aproximativ 130 care au dorit să-și plătească dările la Sănătate.