A sosit Audi TT-S



A sosit Audi TT-S
A sosit Audi TT-S

Audi vrea sceptrul și cupa în sectorul unde activează TT. Au extins gama actuală cu încă două noi modele pentru a măcelări influența exercitată de Nissan 350Z și Porsche Cayman. Prospăturile sunt două versiuni, coupe și roadster „rele de tot”, concentrate în special pe dinamica performanței. Fabricantul aduce în prim plan modelele sportive denumite TTS, echipate cu tot ce are mai bun Audi la ora actuală. Așezate pe jante de 18 inch, noile vedete cu inele în frunte sunt construite pe o caroserie modernă și un șasiu ce nu face loc compromisului.
Interiorul este plin cu inserturi de natură sportivă, pedalier din metal finsat, detalii din aluminiu, instrumentar de bord pe fond de culoare gri. La acestea se adaugă volanul multifuncțional și tapiseria din piele care desăvârșesc habitaclul. Tot farmecul mașinii se ascunde sub capotă, unde stă la datorie propulsorul de 2.0 litri TFSI, cu o putere maximă de 272 cai putere și un cuplu de 350 Nm. TTS promite un demaraj până la 100 Km/h în 5.2 secunde și o viteză de top ceva mai mare de 270Km/h, dar, cum așa cum ne-a obișnuit în ultima vreme, Audi va limita electronic performanța la 250 de kilometri pe oră.
Consumul declarat de producător este 7.9 litri la 100 de kilometri parcurși în cazul versiunii coupe ce utilizează o transmisie automată, în timp ce roadsterul necesită un pic mai mult combustibil adică 8 litri la sută.
Modelul decapotabil folosește un plafon escamotabil acționat cu ajutorul unui sistem electro-hidraulic. Raportul greutate-putere este de 5.1 Kg/CP, iar masa mașinii nu depășește 1.400 de kilograme.
Audi lansează TTS Coupe și TTS Roadster în vara acestui an, la prețuri ce vor porni de la 45.000 de euro respectiv 48.000 de euro.


A sosit Audi TT-S
A sosit Audi TT-S
A sosit Audi TT-S
A sosit Audi TT-S