Un sucevean a reclamat la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului că factura la căldură pe luna ianuarie este prea mică, și că repartitorul a înregistrat mai puține unități decât cele consumate.
Consumatorul a sesizat acest lucru la Protecția Consumatorului și a solicitat verificarea aparatului.
Inspectorii OJPC au dat curs reclamației, iar directorul Oficiului pentru Protecția Consumatorului, Elena Oanea, a spus că „reclamația era întemeiată, iar consumatorul a avut dreptate”.
În urma verificărilor a reieșit faptul că repartitorul a înregistrat 347 de unități în loc de 361, și asta din cauză că aparatul era defect.
Elena Oanea a mai precizat că OJPC preia reclamațiile din partea consumatorilor legate de repartitoare dacă acestea sunt defecte sau sparte. La OJPC nu se admit însă reclamații legate de modul de calcul al facturii, efectuat de firma care a instalat repartitoarele. Reclamațiile referitoare la această problemă se trimit la Autoritatea Națională de Reglementare a Serviciilor Comunale.





