Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 27 iul 2022 - Anul XXVII, nr. 174 (8091)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,971 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5892 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON, indisponibile în perioada 29 iulie - 1 august

Miercuri, 27 Iulie 2022 (10:57:17)de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Începând de vineri, 29 iulie, ora 12:00, până luni, 1 august, inclusiv, E.ON Energie România efectuează lucrări de mentenanță la sistemele informatice ale companiei, cu impact direct asupra serviciilor de relații cu clienții.

Canalele de comunicare directă cu clienții: Call Center, E.ON Chat și magazinele E.ON, respectiv platforma digitală E.ON Myline sunt  inaccesibile în acest interval de timp și, astfel, operațiuni precum verificare sold, plată facturi, transmitere facturi etc. vor fi afectate. 

Reprezentanții E.ON Energie România au transmis că pe durata lucrărilor de mentenanță, accesarea contului E.ON Myline va fi indisponibilă; alte servicii online vor funcționa cu intermitențe sau nu vor fi accesibile, de ex. eon.ro/contact; serviciul Call Center este nefuncțional; magazinele E.ON vor fi închise publicului; echipa de consultanți de pe E.ON Chat va fi indisponibilă; facturile emise nu vor putea fi transmise; se pot face plăți ale facturilor, dar acestea vor fi procesate ulterior; linia telefonică dedicată clienților care beneficiază de asistență tehnică este funcțională 24/7 și poate fi accesată sunând la 0232.421.999 (doar de către clienții care au contractat E.ON Serv Express, E.ON Life și E.ON Cool, precum și servicii de furnizare gaze naturale/energie electrică care au și componentă de asistență tehnică pentru a semnala defecțiuni la instalația electrică/de încălzire și la centrala termică).

„Ne cerem scuze clienților pentru această situație și îi asigurăm de faptul că depunem toate eforturile pentru ca serviciile să devină funcționale cât mai repede posibil, acestea fiind programate să fie reluate din 2 august”, au completat reprezentanții E.ON.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON, indisponibile în perioada 29 iulie - 1 august.
 Vizualizări articol: 856 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON, indisponibile în perioada 29 iulie - 1 august0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei