Un nou serviciu gratuit, non-stop, dedicat clienților E.ON Energie România



Asistentul virtual Ioana
Asistentul virtual Ioana

Clienții E.ON pot obține simplu și rapid informații despre factură și pot transmite indexul contorului de gaz/electricitate fără a fi nevoie de interacțiunea cu un agent. Ioana este asistentul virtual al E.ON Energie România care răspunde imediat, indiferent de ora la care o apelăm, în fiecare zi a săptămânii, înclusiv sâmbăta și duminica, și ne pune la dispoziție informații legate de soldul nostru la factura de gaz/electricitate și ne confirmă plățile făcute. Mai mult, dacă am optat pentru autocitire, asistentul virtual comercial ne ajută și preia datele legate de indexul contorului de gaz sau electricitate. Ioana poate fi sunată gratuit la numerele de telefon 0800 800 366 și 0800 800 900, dar pentru ca ea să ne poată ajuta trebuie să îi spunem codul de încasare pe care îl găsim în orice factură la secțiunea: „Date client”. Asistentul virtual poate prelua simultan peste 100 de apeluri telefonice și astfel nu va fi nevoie să așteptăm pentru a intra în contact cu un alt operator. În cazul în care dorim informații de altă natură decât info sold, confirmare plăți și transmitere autocitire, există opțiunea ca apelul să fie preluat de către agenții Centrului de Servicii Clienți E.ON, de luni până vineri. Asistentul virtual dedicat clienților E.ON Energie România face parte din strategia companiei de diversificare a serviciilor de informare a clienților și este funcțional de la finele lunii mai.



Recomandări

Investiție de 88,5 milioane de lei în extinderea contorizării inteligente și modernizarea rețelelor electrice în municipiul Suceava

Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava
Peste 10.500 de contoare inteligente (SMART) vor fi montate la consumatori din cartierele George Enescu, Zamca, Mărășești și Centru, din municipiul Suceava