Începând cu luna martie a acestui an, sucevenii vor primi factura de energie electrică într-un nou format. Reprezentanții E.ON Energie România informează consumatorii că din această lună vor primi „facturi după modelul unic la nivel național, conform Ordinului nr. 88, din 24 iunie 2015, al Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei”. Noul format al facturii conține informații de interes pentru consumatori, după cum urmează: pagina „factură fiscală” cuprinde elemente esențiale privind emiterea, valoarea și plata facturii, precum și datele de contact pentru deranjamente și serviciul clienți; pagina „detalii factură fiscală” conține informații detaliate utilizate la elaborarea facturii: informații de natură tehnică, valori ale indecșilor, perioadă de consum, modalitatea de măsurare și cantitatea consumată, facturi neachitate etc. Alături de noua factură de energie electrică, consumatorii E.ON Energie România vor primi și un rezumat simplu al contului curent, care îi va ajuta să afle rapid valoarea soldului la zi. Acest rezumat este prezentat pe prima pagină și are un rol informativ. Consumatorii care au neclarități privind furnizarea energiei electrice, valoarea facturii, plăți înregistrate, istoricul de consum sau alte informații generale referitoare la derularea contractului sunt rugați să îi contacteze pe reprezentanții E.ON Energie România prin unul din canalele de comunicare: telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice rețea de telefonie; prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro; prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesară crearea unui cont de client); prin fax, la numărul 0265 200 367; prin poștă, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureș; prin intermediul Centrelor de Relații Clienți.