Clubul de Marketing al Universității din Suceava, Grupului de Inițiativă al Românilor din Basarabia și Asociația de Cooperare Cultural-Educațională Suceava organizează joi, 23 aprilie, de ora 18.30, un concurs studențesc de cultură generală, raționament și cunoștințe de marketing, la restaurantul Vivendi.În cadrul acestui eveniment se întrec echipe ale specializărilor Facultății de Științe Economice și Administrație Publică din Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava.Competiția constă în două probe diferite: „Ce? Unde? Când?” – concurs de cultură generală și conceperea și realizarea unei campanii de promovare pentru una sau mai multe din următoarele organizații sau firme: Facultatea de Științe Economice și Administrație Publică / o specializare a facultății, firme sponsor, Clubul de Marketing, Club Voiaj, Agenția de marketing a studenților „E-Promo Ordinul Voluntarilor”, Clubul de Studii Asiatice, Centrul de informare și marketing turistic Bucovina. Studenții se pot înscrie în corpul H, camera H 105, sau la 0740 019 277.
Campionatul specializărilor Facultății de Științe Economice și Administrație Publică
