Google
 
sâmbătă, 19 oct 2019 - Anul XXIV, nr. 245 (7246)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7669 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3343 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   12 imagini |   ø fişiere video

Util

Paşii pe care trebuie să-i facă pacienţii care vin la consultaţii în noul ambulatoriu al Spitalului de Urgenţă Suceava

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Circuitele în noul ambulatoriu al Spitalului de Urgenţă „Sfântul Ioan cel Nou” Suceava sunt diferite faţă de cel vechi, atât în ceea ce priveşte programarea, cât şi accesul la cabinete.

Ambulatoriul este amplasat în spatele Unităţii de Primiri Urgenţe (UPU), prima dinspre corpul principal al unităţii medicale fiind Pediatria. Programarea la cabinetele din ambulatoriul de pediatrie – pediatrie generală, neonatologie, chirurgie infantilă şi neurologie pediatrică se face numai pe bază de bonuri de ordine. Pacienţii se prezintă la recepţie, unde primesc informaţiile necesare. De la automatul din faţa recepţiei îşi ridică bonul de ordine, pe care este trecut mare numărul de ordine, cabinetul la care trebuie să meargă, data şi ora sosirii. Pacienţii iau loc în sala de aşteptare, dotată cu televizoare la care sunt prezentate desene animate, şi sunt invitaţi în cabinet automat, când medicul este disponibil: „Pacientul cu numărul... este rugat să se prezinte la cabinetul...”. Numărul de ordine al pacientului care trebuie să intre este afişat concomitent şi pe display-ul de deasupra uşii cabinetului şi pe monitoarele de informare din sălile de aşteptare. Cât timp pacientul este în cabinet pe monitor este afişat numărul de ordine al acestuia. Când consultaţia s-a încheiat, se activează tastatura de apel şi este invitat următorul pacient. Dacă nu se prezintă într-un interval de timp determinat, apelul se repetă automat.

La ieşire, pacienţii sunt invitaţi să folosească tabletele de feedback, instalate pe hol, pentru evaluarea calităţii serviciilor primite.

În cazul adulţilor, programarea se face atât online, pe site-ul spitalului, cât şi direct, prin bonuri de ordine, prioritate având pacienţii cu programare online, care au stabilită şi ora consultaţiei. Pacientul se prezintă la recepţie, unde prezintă trimiterea de la medicul de familie sau de la medicul specialist la una dintre cele două recepţioniste care îl şi îndrumă către cabinetul la care are sau vrea să-şi facă programare. Aici află câţi pacienţi cu programare online sunt la cabinetul respectiv şi câte locuri mai sunt disponibile. Cei care nu au programare online îşi iau bonul de ordine de la automatul din faţa cabinetului respectiv, nu de la recepţie. Pacienţii pot ajunge la cabinetele de la etajele I, II, III, IV sau la Recuperare, la demisol, fie pe scări, fie cu unul din cele două lifturi. Acestea sunt comune pentru pacienţi şi personalul medical.

 

Consultaţiile contra cost, la cerere, cu plata la recepţie, vor fi posibile cel mai devreme peste două săptămâni

Chiar dacă repartiţia cabinetelor este afişată peste tot, la început pacienţii vor fi ghidaţi de voluntari de la şcolile sanitare. La marea majoritate a specialităţilor o consultaţie este programată să dureze 15 minute, deci patru pacienţi/oră. La neurologie sunt trei pacienţi/oră. În funcţie de specialitate, cu programări online sunt planificaţi 2-10 asiguraţi pe zi, iar numărul pacienţilor cu bonuri de ordine se stabileşte în funcţie de aceştia. Cei cu bonuri de ordine vor fi consultaţi întotdeauna după ce se încheie consultaţiile celor cu programări online.

În ambulatoriul integrat consultaţiile sunt acordate de medicii din spital, în intervalul orar 8.00-16.00, de luni până vineri. În aproximativ două săptămâni, în ambulatoriu vor putea fi acordate şi consultaţii contra cost, la cerere, pentru pacienţii fără trimitere sau neasiguraţi în sistemul public al asigurărilor de sănătate. Tarifele vor fi afişate la recepţie, unde se va face şi plata consultaţiei sau a tratamentului. Managerul spitalului, Vasile Rîmbu, a declarat că acest tip de consultaţii şi tratamente va fi acordat întotdeauna după cele pentru pacienţii asiguraţi în sistemul public de sănătate, pentru care sunt gratuite. Numărul consultaţiilor contra cost va depinde însă şi de disponibilitatea medicilor, deoarece în cazul specialităţilor foarte aglomerate, precum cardiologia, ortopedia, medicina internă, urologie sau recuperare medicală, consultaţiile depăşesc constant cele 20/zi stabilite de Casa Asigurărilor de Sănătate.

Menţionăm că pe holurile principale şi ale cabinetelor din ambulatoriu sunt instalate 72 de camere de supraveghere, iar tabletele de feedback vor scoate rapoarte săptămânale pentru fiecare cabinet în parte.

Noul ambulatoriu al spitalului va fi la dispoziţia pacienţilor începând de luni, 21 octombrie a.c.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Paşii pe care trebuie să-i facă pacienţii care vin la consultaţii în noul ambulatoriu al Spitalului de Urgenţă Suceava.
 Vizualizări articol: 4312 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 5 voturi
Paşii pe care trebuie să-i facă pacienţii care vin la consultaţii în noul ambulatoriu al Spitalului de Urgenţă Suceava5.055

Shopping City Suceava
DAREX AUTO - Showroom Botosani
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Autentificaţi-vă pentru a posta comentarii!
Remember
Am uitat parola Înregistrare

Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.



Optik Tataru - Servicii Optica Medicala Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei