TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
sâmbătă, 18 iun 2016 - Anul XXI, nr. 142 (6255)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8768 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0341 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

De săptămâna viitoare

Sala de aşteptare şi recepţia din UPU Suceava, monitorizate non-stop de manager şi directori, cu o aplicaţie pe telefonul mobil

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Managerul Spitalului de Urgenţă ”Sfântul Ioan cel Nou” de la Suceava, Vasile Rîmbu, a instituit măsuri suplimentare de monitorizare în UPU, în încercarea de a avea un control cât mai eficient asupra situaţiei reale a raporturilor personal medical - pacienţi – aparţinători, precum şi informaţii directe legate de timpii de aşteptare în Urgenţă.

Astfel, începând de săptămâna viitoare, atât managerul, cât şi directorul medical şi cel de îngrijiri vor avea pe telefonul mobil o aplicaţie prin care vor putea accesa în timp real imaginile de pe camerele video din sala de aşteptare şi de la recepţia din Unitatea de Primiri Urgenţe. ”Voi avea imagini non-stop din UPU şi voi şti în orice moment ce se întâmplă acolo”, ne-a declarat, ieri, managerul Rîmbu.

De asemenea, numerele telefoanelor de serviciu ale directorului medical, directorului de îngrijiri, medicului-şef din UPU şi asistentei şefe din UPU vor fi afişate în locuri vizibile în UPU, cu următorul text: ”În situaţia în care aveţi nemulţumiri în privinţa rezolvării problemelor de sănătate, vă rugăm să apelaţi la următoarele numere de telefon...”, de luni până vineri. În zilele de sâmbătă şi duminică, unul dintre directori va asigura permanenţa.

Vasile Rîmbu face apel atât la pacienţi, cât şi la familiile acestora să dea dovadă de responsabilitate şi să sune doar pentru scopul în care au fost afişate.

 

Pacienţii de cod albastru şi alb au timpi de aşteptare mai mari

Șeful spitalului a arătat că, deşi din punct de vedere al legislaţiei, timpii de aşteptare, în funcţie de coduri, nu sunt depăşiţi, există în continuare nemulţumiri legate de acest subiect deoarece ”nu avem în vedere să ajungem la timpii maximi”, chiar în condiţiile în care în UPU pe turele de zi lucrează doar câte patru medici, iar pe cea de noapte - doi. Potrivit unei situaţiei prezentate ca exemplificare pentru ceea ce înseamnă activitatea în Urgenţă, din data de 15 iunie a.c., reiese că în intervalul orar 8.00-20.00 în UPU au fost două prezentări de cod roşu, nici una de cod galben, 98 de cod verde, 85 de cod albastru şi două de cod alb. În tura de noapte au fost două cazuri de cod roşu, nici unul de galben, 53 de cod verde, 16 cod albastru şi 4 cod alb. În tura de zi, 40 de pacienţi au fost aduşi de ambulanţă, şase de SMURD şi 142 cu alte mijloace. Noaptea, 24 au venit cu Salvarea, doi cu SMURD, restul cu alte mijloace. În prima tură, din 190 de prezentări, au necesitat internare 56 de pacienţi. Unul a fost transferat la altă unitate spitalicească, iar restul au fost trimişi acasă. Din tura de noapte, din 73 de prezentări, doar 26 au avut nevoie de internare, iar un pacient a fost trimis în altă unitate.

”Doctorii încearcă să fie cât mai răbdători, dar facem apel la înţelegere şi din partea pacienţilor şi, mai ales, a aparţinătorilor. Când primesc cod albastru sau alb trebuie să ştie că pot să stea să aştepte”, a spus Vasile Rîmbu.

Pacientul de cod roşu intră direct la resuscitare, cel cu galben este pacient critic, codul verde este clasificat ca urgenţă, albastru este pentru pacientul stabil, iar cel alb pentru pacientul care nu este urgenţă. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Sala de aşteptare şi recepţia din UPU Suceava, monitorizate non-stop de manager şi directori, cu o aplicaţie pe telefonul mobil.
 Vizualizări articol: 7421 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 1 vot
Sala de aşteptare şi recepţia din UPU Suceava, monitorizate non-stop de manager şi directori, cu o aplicaţie pe telefonul mobil1.051

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Praf in ochi trimis de
(19 iun 2016, 08:07:53
Pe langa faptul ca metoda cu monitorizarea este una mai mult comunista, situatiile neplacute pentru cei care nu stiu, banuiesc ca sunt foarte putini care nu stiu cum stau lucrurile in acest, ma rog, spital, se rezolva cu o bancnota de 50 de lei.
Nu putem generaliza, exista si exceptii dar prea putine.
1.1  RE: Praf in ochi trimis de
(21 iun 2016, 10:00:34
Bine că a-ţi popularizat suma,fiindcă unii nu ştiu. Acum vor intra ca la semafor,sau nu ?!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei