Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 4 feb 2011 - Anul XVI, nr. 28 (4626)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Jennifer Lopez este ambasadoarea brandului Gillette Venus

 

Cântăreaţa şi actriţa Jennifer Lopez va fi protagonista unei campanii holistice de marketing a brandului Gillette Venus, pentru care a înregistrat şi un remake al melodiei "Venus", informează un comunicat remis MEDIAFAX.

Pe plan profesional lumea o cunoaşte ca fiind cântăreaţă de succes, actriţă, designer, producător TV şi muzical, precum şi o persoană generoasă. Pe plan personal este soţie, mamă, soră şi prietenă devotată. Jennifer Lopez, o adevărată femeie modernă, este acum unica zeiţă Gillette Venus. În calitatea sa de primă ambasadoare Gillette Venus, Jennifer va continua să le inspire pe femeile din întreaga lume să descopere zeiţele din ele, să se simtă încrezătoare, puternice şi frumoase atât fizic, cât şi spiritual.

 

Fiecare femeie este, în felul ei, o zeiţă atunci când îşi pune feminitatea în valoare

De asemenea, campania de comunicare include şi remake-ul melodiei "Venus", interpretat în exclusivitate pentru acest proiect de Jennifer Lopez.

"Brandul Venus dă încredere femeilor în forţele proprii şi vorbeşte zeiţei care există în fiecare dintre noi. Fiecare femeie este, în felul ei, o zeiţă atunci când îşi pune feminitatea în valoare. Venus mă ajută să-mi păstrez picioarele frumoase şi îmi dă încrederea de care am nevoie pentru a mă simţi exact ca o zeiţă", a declarat Jennifer Lopez.

"Jennifer este o Zeiţă Venus în adevăratul sens al cuvântului. Brandul Gillette Venus celebrează multiplele dimensiuni ale femeilor şi nimeni nu le întruchipa mai bine decât Jennifer Lopez", spune Sonia Fife, General Manager, Global Venus, P&G Beauty. "Nu eşti o zeiţă doar în momentele importante din viaţă, ci şi în cele mai puţin importante. Jennifer a împărtăşit multe din experienţele personale în cadrul acestei campanii şi este o adevărată zeiţă atât atunci când se relaxează acasă cu copiii, cât şi atunci când este pe scenă şi îşi etalează picioarele de star rock", a mai spus Sonia Fife.

"Muzica este una dintre cele mai mari pasiuni ale mele, astfel că interpretarea şi înregistrarea unei variante refăcute a cunoscutei melodii «Venus» a fost cu adevărat o componentă specială a acestei campanii. Mă bucur foarte tare că mi-am putut exprima propria pasiune şi creativitate şi sper că am reuşit să le inspir şi pe alte femei să facă acelaşi lucru, indiferent care sunt pasiunile acestora", a spus, în schimb, Jennifer Lopez.

Atât melodia "Venus", cât şi povestea vieţii lui Jennifer Lopez sunt disponibile pe site-ul www.GilletteVenus.com.

 

Jennifer Lopez, una dintre cele mai puternice şi omagiate celebrităţi

Actriţă, artistă, cântăreaţă, producător de film, TV şi muzică, designer de modă, antreprenor şi filantrop, Jennifer Lopez este una dintre cele mai puternice şi omagiate celebrităţi din showbiz.

Ea a vândut peste 55 de milioane de albume în toată lumea şi a avut rolul principal în diferite filme care au ajuns pe primul loc în box office, printre care "Monster-In-Law" şi "The Wedding Planner". În 2001, "The Wedding Planner" a fost fimul cu cele mai mari încasări, în timp ce albumul ei "J.Lo" a ocupat prima poziţie în Billboard Top 200. Astfel, Lopez a ajuns să fie prima femeie din istorie care a ocupat prima poziţie atât în topurile muzicale, cât şi în cele de film, în aceeaşi săptămână.

2011 va fi un an important pentru cariera sa, cu atât mai mult cu cât Jennifer Lopez a fost aleasă să facă parte din juriul celebrului concurs american American Idol.

Ea este căsătorită cu vedeta internaţională, Marc Anthony, şi au împreună o fată şi un băiat, gemenii Emme şi Max.

P&G Beauty & Grooming are peste 100 de branduri disponibile în aproape 130 de ţări. Produsele din această gamă au generat vânzări de peste 26 miliarde de dolari în anul fiscal 2008/09, transformând compania într-unul dintre cele mai mari existente în industria de frumuseţe şi grooming. P&G Beauty&Grooming are în portofoliu branduri precum Pantene, Olay, Head&Shoulders, Max Factor, Cover Girl, DDF, Frederic Fekkai, Wellaflex, Rejoice, Sebastian Professional, Herbal Essences, Koleston, Clairol Professional, Nice ‘n Easy, Venus, Gillette, SK-II, Wella Professionals, Braun, gama Prestige Fragrances, dedicată atât consumatorilor tineri cât şi consumatorilor de lux, cărora le oferă branduri precum Hugo Boss, Lacoste şi Christina Aguilera.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Jennifer Lopez este ambasadoarea brandului Gillette Venus.
 Vizualizări articol: 404 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jennifer Lopez este ambasadoarea brandului Gillette Venus0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Monden

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei