TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
 
marţi, 20 oct 2020 - Anul XXV, nr. 247 (7552)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8725 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0024 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

Mai producem câte ceva

Tren nou românesc, testat pe zona Mestecăniș. Automotorul va ieși în curând pe piață

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Un tren diesel românesc produs la Pașcani, care se speră că va fi un mare succes pe piața europeană, aflat în ultimele faze de testare, a fost văzut în ultimele zile pe căile ferate din Suceava. Automotorul DMU-01, construit la Electroputere VFU Pașcani, este supus la teste de complexitate mare, până la altitudini de peste 900 de metri, pentru demonstrarea conformității cu standardele în vigoare. Zona Mestecăniș a fost aleasă pentru o parte din aceste teste, având în vedere linia din acea zonă, cu urcare de intensitate și apoi coborâre accelerată. Trenul a pendulat de la Suceava spre Mestecăniș.

În cadrul programului de testare sunt peste 95.000 de valori de înregistrat și peste 900 de situații de testat, de la temperatură, linie, viteză etc.

Automotorul diesel este produs de Electroputere VFU Pașcani, unde lucrează și suceveni.

Automotorul este destinat transportului pe distanțe medii, cu viteză maximă de 120 km/h și are o capacitate de 164 de pasageri (142 la clasa a 2-a și 22 la clasa 1), iar trenul are 60 de metri lungime.

Aceste tipuri de garnituri sunt considerate ale viitorului din mai multe motive. Sunt trenuri cu un consum relativ redus și au capacitate de transport medie. Exact ceea ce se caută în mai toată Europa feroviară, unde se pune accent pe trasee scurte și medii, unde este nevoie de trenuri cât mai dese, însă nu neapărat de capacitate mare.

Dacă CFR Călători, de exemplu, ar achiziționa un număr semnificativ de astfel de trenuri, ar dispărea garniturile compuse dintr-o locomotivă diesel cu unul sau două vagoane, care nu au cum fi competitive din cauza consumului mare de carburant. Practic, varianta clasică, de locomotivă cu vagoane, ar fi ideal să rămână pe traseele foarte solicitate, unde sunt mulți călători care să umple vagoane, în timp ce pe alte linii automotoarele de aproximativ 150 de locuri ar fi ideale.

Conform HotNews, Electroputere VFU Pașcani a avut afaceri de 86,9 milioane lei în 2019, aproape trei sferturi fiind generate de activitățile feroviare (reproiectarea, reconstrucția și modernizarea vehiculelor feroviare). Profitul net a fost de 6,75 milioane lei, de peste două ori mai mare decât în 2018. Numărul mediu de angajați a fost de 509, conform datelor de pe site-ul Ministerului Finanțelor.

Producția în masă a noului automotor ar putea apărea în urma contractelor și a comenzilor ferme, bineînțeles după încheierea testelor de conformitate.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Tren nou românesc, testat pe zona Mestecăniș. Automotorul va ieși în curând pe piață.
 Vizualizări articol: 4634 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 9 voturi
Tren nou românesc, testat pe zona Mestecăniș. Automotorul va ieși în curând pe piață5.059

Shopping City Suceava
Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Autentificaţi-vă pentru a posta comentarii!
Remember
Am uitat parola Înregistrare

Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.



Toyota - Programul Rabla 2020
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei