Rateuri feroviare

Întârzieri uriașe la trenurile București – Suceava



Trenurile care au circulat sâmbătă și duminică pe ruta București – Suceava au sosit la destinație cu întârzieri uriașe. De departe, cea mai mare întârziere a fost a trenului InterRegio 1751, care sâmbătă a ajuns la Suceava cu un ecart de 383 de minute față de ora programată.
Și ieri s-a înregistrat aceeași problemă, numai că întârzierea a fost ceva mai mică, de „numai” 156 de minute. Întârzieri au înregistrat și alte trenuri. Astfel, trenul InterRegio 1753, de sâmbătă, pe ruta București Nord – Suceava a ajuns după 180 de minute față de ora programată, în timp ce trenul InterRegio 1755 a avut și el un ecart de 30 de minute.
Mulți dintre călători au fost nevoiți să stea în frig, și asta pentru că o parte din locomotivele electrice nu au făcut față și au fost înlocuite cu locomotive diesel.
Reprezentanții CFR spun că aceste neajunsuri s-au ivit din cauza ploii înghețate care a afectat zona de sud a României, ceea ce a creat probleme serioase la contactul dintre pantograful locomotivelor și linia de contact, făcând practic imposibilă alimentarea motoarelor cu energie electrică.
Din acest motiv multe trenuri au staționat în plin câmp, transformându-se în adevărate congelatoare pentru călători.



Recomandări

Trenuri electrice aduse din Luxemburg pentru ruta Suceava – București. Operatorul estimează că le va pune în circulație din noiembrie

Trenuri electrice aduse din Luxemburg pentru ruta Suceava – București. Operatorul estimează că le va pune în circulație din noiembrie
Trenuri electrice aduse din Luxemburg pentru ruta Suceava – București. Operatorul estimează că le va pune în circulație din noiembrie

Contract semnat, inclusiv pentru execuția electrificării căii ferate de la Dărmănești și până la frontiera cu Ucraina

Perspective reale pentru electrificarea liniei care leagă România de Ucraina, prin județul nostru
Perspective reale pentru electrificarea liniei care leagă România de Ucraina, prin județul nostru