Pentru sucevenii dornici să redescopere gustul mezelurilor de odinioară, bucate de poveste, preparate cu atenție și exigență, din ingrediente premium, producătorul local de carne și mezeluri „Fabrica Veche” deschide miercuri, 19 decembrie, la ora 8.00, primul magazin al brandului.
Acesta este situat în cartierul sucevean George Enescu, la parterul blocului Curcubeu, vizavi de biserica Sfinții Trei Ierarhi.
Noul magazin își va întâmpina clienții cu o varietate de preparate țărănești, mezeluri de tradiție, sortimente bogate de carne proaspătă, dar și produse din carne specifice perioadei Crăciunului.
Kaizer țărănesc, ceafă țărănească, pastramă, mușchi file, slăninuță afumată, costiță, cârnați țărănești fragezi și aromați, șuncă, salam, piept de porc, jambon, chișcă de casă, ceafă afumată, tobă țărănească în membrană naturală sunt doar câteva dintre bunătățile apetisante, mezeluri de-ți lasă gura apă, pe care clienții care vor trece pragul magazinului le vor putea încerca.
Prețurile promoționale sunt o altă componentă pe care reprezentanții magazinului vor miza, iar, printre multe alte oferte, gospodinele care vor pregăti masa de sărbători vor găsi la magazinul din George Enescu pulpă de porc la un preț imbatabil, fără adaos comercial.
Mai mult, primii 200 de clienți ai magazinului vor avea parte de surprize, iar următorii 500 vor primi, de asemenea, mici atenții din partea reprezentanților brandului.
“Fabrica Veche” face parte din grupul Carpatis
Brandul “Fabrica Veche” este parte a grupului Carpatis, este gama de top, care se identifică prin grija pentru calitatea mezelurilor și a produselor țărănești, preparate din carne bună, afumate cu lemn de fag, păstrând în fiecare produs o fărâmă din trecut.
”Mezeluri de tradiție din Bucovina”, așa cum se definește “Fabrica Veche”, înseamnă produse fără potențiatori de gust, coloranți, aditivi sau alte chimicale. Sărarea se face în mod autentic, se folosesc condimente naturale, respectându-se timpii de maturare prevăzuți de vechile rețete tradiționale. “Fabrica Veche” are grijă ca cei pe masa cărora ajung aceste mezeluri să aibă zilnic cele mai fragede și cele mai gustoase specialități, care să îi încânte cu gustul lor.
„«Fabrica Veche» își propune să aducă pe masa consumatorilor tot ceea ce pentru ei înseamnă nostalgie, gustul de odinioară. Sunt produse făcute cu grijă, produse care stau la maturat câteva zile cu ierburi aromatice, sare și piper, apoi sunt puse la fierbere, apoi afumate cu lemn de fag, în cele șase unități de afumare în stil clasic pe care le-am construit. E un gust apreciat, sunt bucate așa cum aveau pe masă părinții noștri, gusturi care nu erau mutilate de amelioratori și E-uri. Și produsele tocate sunt tratate cu aceeași exigență, tocmai pentru că și exigențele consumatorilor au crescut”, a arătat Ionuț Burac, reprezentant al brandului “Fabrica Veche”.
100 de magazine “Fabrica Veche” în următorii 10 ani
Magazinul “Fabrica Veche” din municipiul Suceava este primul dintr-o serie de 100 de magazine pe care brandul și-a propus să le deschidă în următorii 10 ani, în toată țara.
Iar cifra 100 nu este aleasă întâmplător, ci este un concept care se înscrie în sărbătorirea Centenarului Marii Uniri, o expresie a respectului pentru acest moment de referință al românilor, un proiect curajos care amintește și redescoperă bucate autentic românești care au avut puterea să rămână, peste ani, un etalon al bunului gust.
”Esteun magazin care se va integra perfect în cultura noastră organizațională, care se raliază setului nostru de valori, definit de-a lungul timpului. Iar una dintre valorile noastre importante, pe care o prețuim în mod deosebit, este clientul fericit, satisfăcut de o achiziție bine făcută. Iar odată ce vor încerca produsele cu eticheta «Fabrica Veche», clienții vor valida calitatea acestora. Avem cele mai solide atuuri de pe piață, și aici amintesc experiența de zeci de ani din industrie, acel know-how esențial, o echipă puternică, familiarizată cu gusturile bune de altădată. Facem cu drag ceea ce oferim clienților, avem forță în negocierea cu furnizorii și astfel reușim să aducem pe piață produse de o calitate deosebită, la prețuri imbatabile”, a mai precizat Ionuț Burac.
Acesta a mai menționat că magazinul din George Enescu va surprinde și prin atmosfera specială, creată de o echipă de arhitecți, un cadru prietenos și agreabil, la care se adaugă elemente de tehnologie de vârf, sisteme de răcire performante.
”Nu se va face rabat de la nimic ce privește calitatea sau igiena. Va fi un magazin de referință, care respectă cele mai exigente rigori, standarde pe care vrem să le imprimăm în toate cele 100 de magazine «Fabrica Veche»”, a mai precizat Ionuț Burac.
Duc mai departe tradiția produselor de odinioară
Pe rafturile magazinelor “Fabrica Veche”, clienții vor putea găsi și produse Merinde și Carpatis. Grupul Carpatis este a partea a Asociației Produs în Bucovina, având calitatea de membru fondator.
Pasiunea, grija pentru ingrediente și produsul final, onestitatea, munca susținută și respectul față de clienți sunt câteva dintre principiile care au clădit și au consolidat, timp de peste 25 de ani, compania Carpatis.
Prezentă pe piață din 1991, vechea clădire a fabricii este atestată documentar încă din 1904, construită după un proiect habsburgic, funcționând ca primul ”Abator comunal” al Sucevei.
Tumultul Primului Război Mondial a transformat fabrica în furnizor de hrană pentru armata română, pentru ca, mai târziu, în anii ‘50, în clădire să funcționeze o fabrică de gheață și, mai apoi, o fabrică de bere.
Odată cu înființarea Organizației Naționale de Turism (ONT), fabrica și-a recăpătat adevărata funcționalitate, respectiv cea de producere a mezelurilor, îndeletnicire prin care s-a consacrat și și-a făcut un renume în comunitatea locală. Tot aici, zilnic, produsele Carpatis și “Fabrica Veche” duc mai departe tradiția produselor din carne, din Bucovina.
La început, Carpatis însemna 10 angajați și o producție zilnică cifrată undeva la 400 de kilograme de mezeluri. Astăzi, Carpatis este o companie puternică, un angajator redutabil, cu peste 170 de angajați, cu o producție zilnică de circa 10.000-13.000 de kilograme de produse, o fabrică modernă, investiții și procese de tehnologizare de ultimă generație, multe dintreele realizate cu fonduri europene.