TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
sâmbătă, 27 oct 2018 - Anul XXIII, nr. 242 (6952)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9262 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,08 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Sub cheie

Structura de personal a CNAIR, un secret bine păstrat de miniştrii de la Transporturi

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Structura de personal a Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii (CNAIR) este un secret bine păzit. Nici o informaţie despre acest subiect nu este lăsată să scape către publicul larg, iar acest aspect l-a aflat cu stupoare şi deputatul PNL de Suceava Ioan Balan.

„Am solicitat în urmă cu aproape 5 luni explicaţii de la ministrul Transporturilor şi preşedintele CNAIR în legătură cu structura de personal a companiei şi cu faptul că CNAIR are nu mai puţin de 28 de directori, 1 director general şi 2 consilieri cu rang de director. Nici domnul Lucian Şova şi nici domnul Narcis Neaga nu s-au riscat să îmi răspundă, pentru că ar fi recunoscut că în compania de autostrăzi, din mii de angajaţi, inginerii specialişti în drumuri şi poduri îi numeri pe degetele de la o mână”, a detaliat Ioan Balan.

Deputatul sucevean spune că în aceste condiţii toate petiţiile şi tentativele de a convinge Guvernul să-şi îndrepte ochii spre zona Moldovei pentru construirea vreunei autostrăzi sunt doar iluzii.

„Oricâte petiţii sau încercări vom face noi în Moldova pentru a convinge Guvernul să demareze lucrările la Autostrada Unirii sau la Autostrada Moldovei, ar trebui să ştim încă de pe acum rezultatul, căci instituţia responsabilă cu aceste lucrări de infrastructură nu mai are deloc specialişti, pentru că locul lor a fost ocupat de tot felul de neaveniţi, care nu au nici o experienţă în domeniul infrastructurii. Uitaţi-vă la Autostrada Sibiu-Piteşti, care bate pasul pe loc de peste 6 ani, exclusiv din cauza incompetenţei celor din CNAIR, şi nici în următorii 2-3 ani nu vor începe lucrările”, a arătat Ioan Balan.

Parlamentarul liberal a mai adăugat că incompetenţa pare un flagel care s-a extins ca pecinginea şi nu doar la nivelul CNAIR, ci în tot ceea ce înseamnă Guvernul actual al României. Aceasta ar fi singura explicaţie pentru faptul că România nu este capabilă să absoarbă fondurile europene alocate, în ciuda strigătelor de disperare ale comisarului european pentru dezvoltare regională Corina Creţu.

„Doamna Creţu ar trebui să ştie că aşa cum arată Guvernul, plin de incompetenţi, la fel s-a ajuns şi la nivelurile inferioare, unde specialiştilor li s-a făcut vânt, iar în locul lor au venit oameni foarte slab pregătiţi, care iau leafa de pomană. Cine, oare, să facă proiectele care să fie trimise la Bruxelles? Incompetenţa adusă de politizarea instituţiilor este extrem de nocivă, însă şi mai nocivă este politizarea care s-a făcut pentru a bloca instituţii ale statului! De ani de zile avertizez asupra paraliziei care s-a instalat asupra Avocatului Poporului, odată ce Victor Ciorbea a fost numit în funcţie şi i s-au dat nu ştiu câte privilegii. Aşadar, politizarea Avocatului Poporului ne-a adus în situaţia absurdă în care ordonanţe neconstituţionale produc efecte în societate, pentru că Victor Ciorbea refuză să le sesizeze Curţii Constituţionale. În aceeaşi direcţie a politizării intră şi alte instituţii, care s-au tot îndepărtat de rolul şi scopul lor constituţional: Autoritatea Electorală Permanentă, Curtea de conturi, Autoritatea de supraveghere financiară, TVR, Radio România, CNA, CNCD şi lista este foarte lungă”, a mai menţionat Ioan Balan.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Structura de personal a CNAIR, un secret bine păstrat de miniştrii de la Transporturi.
 Vizualizări articol: 2518 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.0 din 1 vot
Structura de personal a CNAIR, un secret bine păstrat de miniştrii de la Transporturi2.051

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei