Municipalitatea suceveană, prin intermediul Serviciului „Asociații proprietari”, a demarat o amplă acțiune de verificare a gestiunii de casă care vizează toate cele 125 de entități care se ocupă de gestionarea cheltuielilor comune ale proprietarilor de locuințe din oraș.
„Acțiunea de verificare a gestiunii de casă a început deja, prin sondaj vom verifica toate asociațiile de proprietari din municipiu, pentru că la acțiunile de până acum s-au constatat mari deficiențe la întocmirea registrului de casă, fiind aplicate deja sancțiuni”, a declarat viceprimarul Marian Andronache.
Mai exact, la aceste verificări, care cuprind o perioadă mai mare de timp, se urmărește dacă numerarul coincide cu soldul din registrul de casă.
Viceprimarul Marian Andronache, care coordonează activitatea serviciului „Asociații proprietari”, a precizat că, deși dispune de același personal ca și până acum, anul acesta crește numărul de asociații la care vor fi efectuate controale, fiind primite numeroase sesizări și solicitări în acest sens din partea locuitorilor municipiului.