Magazinul Parfums de Sofia (PS) din complexul Bucovina este locul ideal unde sucevenii pot regăsi liniile cosmetice și de parfumerie consacrate, împreună cu cele mai recente noutăți în domeniu.
Mai mult de atât, de aproape o săptămână, magazinul de cosmetice și parfumerie Parfums de Sofia din municipiul Suceava își așteaptă clienții într-un ambient nou, fresh și armonios, cu o gamă mai bogată de parfumuri, produse de make-up și îngrijire.
Evenimentul de deschidere a magazinului Parfums de Sofia s-a impus prin eleganță, rafinament și bun-gust, individualizându-se de toate manifestările cu același specific organizate în Suceava. Muzică de calitate, degustări fine, prezentări cuprinzătoare despre produsele de la raft și moderatori profesioniști au compus tabloul unui eveniment de clasă, la care au luat parte apropiați ai magazinului, clienți fideli și prieteni.
„Cei care au luat parte joi, 7 decembrie, la evenimentul de relansare a magazinului au avut prilejul să asiste la un eveniment complet, unde au ascultat povestea din spatele unor parfumuri consacrate, au aflat particularități ale mai multor produse, alături de recomandări și consiliere de specialitate. De asemenea, cei prezenți au putut testa produsele și au încercat noi game ale brandurilor pe care le îndrăgesc”, a menționat Smărăndița Grădinariu, reprezentanta Parfums de Sofia.
Evenimentul a fost moderat de Iulia Sîrghi și Călin Bârleanu, de la postul de radio Viva FM, atmosfera festivă fiind evidențiată de recitalul pianistului Iohannes Onesciuc, profesor la Colegiul de Artă „Ciprian Porumbescu”.
Reacțiile invitaților au fost unele pozitive, clienții magazinului fiind încântați atât de modul în care a fost reconfigurat și modernizat magazinului, oferindu-le astfel o mai mare accesibilitate la produsele de la raft, cât și de noutățile și surprizele cu care Parfums de Sofia îi așteaptă pe cei care îi trec pragul.
„Aceste investiții a fost făcute pentru clienții noștri, dar și pentru cei care încă nu au venit în magazinul nostru, dar pe care îi așteptăm să ne viziteze și să ne acorde încrederea, pentru că nu vor fi dezamăgiți”, a mai punctat Smărăndița Grădinariu.
În ziua relansării magazinului, cei care au achiziționat produse au beneficiat de o reducere de 20%.
De asemenea, cu toate că reprezentanții PS au anunțat că 1% din vânzările din data de 7 decembrie va fi direcționat către un proiect cultural realizat pe plan local, aceștia au hotărât să dubleze suma care va fi donată pentru ca sprijinul acordat să fie unul semnificativ, de impact.
În plus, fiecare invitat a primit un cadou cu produse de marcă, iar două parfumuri (Yves Saint Laurent și Armani) au fost oferite în cadrul unei tombole.
Tot în cadrul evenimentului au fost evidențiate produsele destinate copiilor, în special parfumuri, inspirate de „Regatul de gheață”, Sofia, „Minions” sau Tinker Bell, care sunt ilustrate pe ambalaj.
Este remarcabil că o firmă de pe plan local poate ridica ștacheta la un nivel atât de înalt, atât în ceea ce privește evenimentele de promovare, cât și în ceea ce privește prezentarea și amenajarea spațiului magazinului, dar și varietatea de produse puse la dispoziția clienților. Cât privește evenimentul de relansare, s-a dorit ca anvergura și bunul-gust al acestuia să devină etalon și pentru alte firme sucevene.
Reamintim că gama de produse de la Parfums de Sofia este una foarte vastă, incluzând, pe lângă produse de make-up și parfumuri, produse de îngrijire personală, produse pentru unghii, pentru copii și produse de îngrijire pentru bărbați (creme, parfumuri, îngrijire, after shave etc.).
PS are la raft atât produse aparținând unor branduri cunoscute, cât și din gama brandurilor de nișă.
Sucevenii trebuie să încurajeze investițiile de pe plan local
Smărăndița Grădinariu a mai accentuat că Parfums de Sofia se alătură campaniei „Produs local pentru localnici”, lansat de Viva Fm, o inițiativă care se dorește a fi un catalizator pentru încurajarea afacerilor de pe plan local, în condițiile în care mulți producători și investitori suceveni sunt practic „înghițiți” de lanțuri de multinaționale.
Stimularea economiei locale se poate realiza mai ales prin alegerea, cu prioritate, a produselor ce sunt fabricate sau intermediate de afaceri locale, în detrimentul celor cu capital străin.
Încă un argument în plus pentru a alege Parfums de Sofia.