Peisajul medical sucevean a cunoscut în ultimii ani o creștere vertiginoasă a numărului de optici medicale, piața opticii dovedindu-se atrăgătoare pentru o serie de investitori care au simțit potențialul acestei afaceri.
Chiar și în acest context, clinicile care se afirmă prin profesionalism și corectitudine, și mai puțin prin oferte stridente, însă de cele mai multe ori amăgitoare, pot fi numărate pe degetele de la o sigură mână.
Recunoscută prin preocuparea și atenția pentru fiecare pacient, Optik Tătaru își desfășoară activitatea de peste 15 anisub aceleași coordonate – seriozitate și calitate.
„Ochelarii sunt un dispozitiv medical, nu o marfă. Vreau să cred, și susțin cu orice argument, că la noi ochelarii au personalitate, nu sunt un produs cu care facem comerț. Practica noastră e una sinceră și corectă față de pacienți, tuturor celor care ne-au devenit clienți le-am câștigat încrederea și ne-au devenit parteneri fideli. Nu sunt deloc puține opticile care se promovează prin gratuități și oferte irezistibile. Sper ca pacienții care caută servicii specifice să fie suficient de maturi și să înțeleagă că nimic nu e gratis, ba în final poate costa mai mult, iar o optică nu e un magazin în care se vând mărfuri”, a subliniat Cezar Tătaru, manager Optik Tătaru, acesta precizând că pe piața opticii din județul Suceava, alături de optica pe care o reprezentă, mai sunt doar două alte optici care mizează pe calitate, fără nici un fel de compromis.
Șapte puncte modernizate și investiții constante în aparatură
Optik Tătaru are zece puncte de lucru: în Suceava (centru, strada Nicolae Bălcescu, și în Burdujeni, stația Orizont), Vatra Dornei, Câmpulung Moldovenesc, Fălticeni, Gura Humorului, Rădăuți, Pașcani, Dorohoi, Botoșani.
Dincolo de grija pentru serviciile și produsele oferite, reprezentanții Optik Tătaru lucrează și la o mai bună vizibilitate a firmei, modernizând în ultimul an șapte din punctele sale de lucru, ceea ce se traduce și printr-un confort suplimentar oferit celor care le calcă pragul.
Tot pe lista de priorități permanente, clinica investește constant în aparatură de ultimă generație, care garantează precizia și corectitudinea unei consultații.
„Când spunem ultimă generație ne referim la cele mai recente dispozitive, ce este nou și performant pe piață. Suntem la curent cu tot ce apare nou în domeniu, participăm la târguri, la expoziții”, a mai specificat Cezar Tătaru. Acesta a mai adăugat că cea mai recentă achiziție este pentru atelierul de optică, respectiv cel mai recent dispozitiv pentru tăiat lentilele ochelarilor, de la Nidek, o cunoscută firmă japoneză.
„Avem ultimele aparate și în ceea ce privește cabinetul de oftalmologie. Investim foarte mult, sunt investiții palpabile. Metoda buy-back ne asigurăm procurarea celor mai recente tehnologii”, a mai menționat managerul opticii.
Servicii asigurate de specialiști
Pe lângă aparatura de top, Optik Tătaru și-a consolidat poziția pe piața suceveană și datorită serviciilor oferite.
Consultația completă, examinarea vederii, sunt lăsate pe mâna medicilor oftalmologi cu care colaborează clinica și care asigură servicii în toate punctele de lucru.
„Colaborăm cu medici specialiști de la Iași pentru punctele din Vatra Dornei, Câmpulung, Botoșani, Pașcani, Dorohoi. La Rădăuți colaborăm cu doamna doctor Laura Cozaciuc, medic primar oftalmolog, specializată și în medicină homeopată, la fel și în sediile din Suceava, unde consultațiile sunt oferite de un specialist desăvârșit în oftalmologie, medicul Laura Boeru”, au punctat reprezentanții opticii.
Sunt excluse situațiile în care persoanele care efectuează controlul medical să facă și prescripția ochelarilor, să ofere și consultanță, acoperind o serie de servicii care, în mod normal, trebuie asigurate de persoane diferite.
Dezvoltarea nișei de produse „luxury”
În ceea ce privește ramele comercializate, Optik Tătaru colaborează cu firma Luxottica din Italia, cel mai mare producător de rame pentru ochelari din lume.
Este o colaborare ce asigură o gamă foarte variată de branduri internaționale cum ar fi: Versace, Dolce & Gabbana, Ray Ban, Vogue, etc.
În plus față de utilitatea ochelarilor, aceștia pot deveni un accesoriu chic și o declarație a stilului propriu, dacă aceștia sunt de calitate și bine aleși, cu sprijinul consilierilor profesioniști.
În fiecare punct de lucru, clienții pot alege din peste 1.000 de rame, reprezentanții opticii având în vedere și o extindere a ofertei în ceea ce privește ramele de ochelari.
Aceștia vizează comercializarea unui segment de rame de tip luxury (BleuCiel, Ralph Lauren și Polo, Gucci, Bulgari, Chanel, etc), adresat pacienților care vor să poarte ochelari având semnătura brandurilor celebre.
„Încercăm să nișăm inclusiv serviciile medicale acolo unde timpul și spațiul ne permite, astfel că fiecare pacient care dorește să economisească timp, să evite cozile și timpii de așteptare, să poată rezerva pentru o oră – două un punct de lucru al opticii. În acest interval de timp, va beneficia de toate serviciile medicale, consulații, consultanță, orice își dorește în domeniu. În final, pacientul va economisi timp prețios pentru el și va avea parte de servicii personalizate”, a arătat Cezar Tătaru.