NewEnergy - Radauti - Suceava
NewEnergy - Radauti - Suceava
NewEnergy - Radauti - Suceava
 
luni, 12 iun 2017 - Anul XXII, nr. 129 (6545)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,629 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Proiect educaţional-concurs

Elevii suceveni au redescoperit Cetatea de Scaun a Sucevei prin jocuri interactive

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Timp de câteva ore, elevii din patru unităţi de învăţământ sucevene - Colegiul de Artă „Ciprian Porumbescu”, Şcoala Gimnazială nr. 8 , Şcoala Gimnazială Dărmăneşti şi Colegiul Naţional „Petru Rareş”, şi-au testat dar şi îmbunătăţit cunoştinţele despre Cetatea de Scaun a Sucevei şi despre domnia lui Ştefan cel Mare, prin intermediul unor concursuri interactive, care le-au captivat atenţia în totalitate.

Acţiunea, organizată de Muzeul Bucovinei, s-a desfăşurat sâmbătă, 10 iunie 2017, începând cu ora 11.00, activităţile proiectului educaţional-concurs „Păşeşte în istorie - Redescoperă Cetatea de Scaun a Sucevei şi domnia lui Ştefan cel Mare” desfăşurându-se între zidurile groase ale construcţiei medievale reconstituite.

Proiectul educaţional-concurs, cu tematică şi activităţi care se adresau elevilor din clasele V-VI face parte dintr-o serie de proiecte de educaţie muzeală pe care Muzeul Bucovinei le desfăşoară în acest an.

Împărţiţi în şase echipe, elevii s-au întrecut în completarea de texte lacunare cu date istorice, rezolvarea unui puzzle cu reprezentarea Cetăţii de Scaun a Sucevei, răspunsuri la întrebări de cultură generală cu teme ce aveau ca subiect istoria Cetăţii de Scaun a Sucevei şi a domniei lui Ştefan cel Mare, rezolvarea unui rebus cu aceeaşi tematică, probă de orientare într-un labirint prin care domnitorul Ştefan cel Mare este condus către Cetatea de Scaun a Sucevei.

„Maestru de ceremonii” a fost Iuliana Roşca, şef birou Educaţie, Marketing şi Comunicare din cadrul Muzeului Bucovinei.

În urma jurizării, echipele participante au fost premiate de către organizatori.

PREMIUL I: 440 lei şi legitimaţii de vizitare gratuită pentru toate obiectivele Muzeului Bucovinei pentru anul 2017 - Colegiul de Artă „Ciprian Porumbescu”, profesor coordonator Mihaela Aconstantinesei, clasa a V-a, elevi: Paul Ungureanu, Anubis Stoenescu, Anastasia Onofrei şi Anastasia Olariu.

PREMIUL II: 360 lei şi legitimaţii de vizitare gratuită pentru toate obiectivele Muzeului Bucovinei pentru anul 2017 - Colegiul de Artă „Ciprian Porumbescu”, profesor coordonator Petronela Munteanu, clasa a VI-a, elevi: Iunia Brustureanu, Elena Cimpoeşu, Dorin Andrieş şi Ana Creangă.

PREMIUL III: 320 lei şi legitimaţii de vizitare gratuită pentru toate obiectivele Muzeului Bucovinei pentru anul 2017 - Şcoala Gimnazială nr. 8 Suceava, profesori coordonatori Magdalena Rangu, Lăcrămioara Vartolomei, elevi Aleseia Cazan, cl. a IV-a A, David Netedu, cl. a V-a B, Rareş Tcaciuc, cl. a V-a B, Corina Şuhan, cl. a VI-a B.

2 MENŢIUNI: fiecare a câte 120 lei şi legitimaţii de vizitare gratuită pentru toate obiectivele Muzeului Bucovinei pentru anul 2017, au fost acordate echipelor Şcolii Gimnaziale Dărmăneşti, profesor coordonator Cristina Cristea, clasa a VI-a, elevi: Bianca Bejenar, Anda Bengescu, Adelina Iacob, Ana-Maria Rebenciuc, precum şi echipei Colegiului Naţional „Petru Rareş” Suceava, profesori coordonator Laura Salciuc şi Gabriela Ilisei, clasa a V-a, elevi: Alexandru Beilic, Rareş Cazac, Antonie Grigoraş, Cezara Zaharia.

Din partea sponsorilor, elevii au primit foarte multe dulciuri.

Scopul proiectului educaţional este acela de îmbogăţire, prin intermediul probelor de perspicacitate şi a jocurilor interactive, a cunoştinţelor şi noţiunilor despre Cetatea de Scaun a Sucevei şi a domniei lui Ştefan cel Mare, implicit atragerea publicului tânăr către muzeu, ca variantă de petrecere a timpului liber.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Elevii suceveni au redescoperit Cetatea de Scaun a Sucevei prin jocuri interactive.
 Vizualizări articol: 2460 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elevii suceveni au redescoperit Cetatea de Scaun a Sucevei prin jocuri interactive0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei