Google
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
 
luni, 12 dec 2016 - Anul XXI, nr. 288 (6401)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6639 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1179 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   7 imagini |   ø fişiere video

Comerţ de top

Auto Albina - o companie condusă de o echipă de tineri care au creat un adevărat brand în domeniul vânzării de piese auto

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Auto Albina a devenit în ultimii ani un nume tot mai des vehiculat când vine vorba de un comerţ de calitate, cu marfă pentru toate exigenţele şi consilieri instruiţi ca la carte. Acest lucru se datorează muncii şi pasiunii unei echipe tinere, conduse de un tânăr care a simţit oportunitatea unui business profitabil în domeniul vânzării de piese şi accesorii auto. Cea mai importantă investiţie a firmei Auto Albina a fost cea făcută în marketing, care i-a ajutat la dezvoltarea şi implementarea ideii de stabilitate în subconştientul cumpărătorului. Astăzi, fie ai de cumpărat o piesă de schimb auto low cost, dar mai ales dacă râvneşti la una scumpă de tip premium, vei lua în calcul, cu siguranţă, universul ofertelor din magazinele Auto Albina.

 

Dorinţa de a face comerţ de calitate, moştenită din familie

Am stat de vorbă cu Lucian Florea, administratorul firmei Auto Albina, un tânăr în vârstă de 27 de ani, care a gândit strategia de dezvoltare pe termen lung a firmei pe care o conduce. Prima curiozitate a fost legată de acest nume. De ce Auto Albina?

”Mulţi dintre noi îşi amintesc cofetăria Albina, cea care a consacrat acea zonă din cartierul George Enescu. Acel perimetru comercial a fost punctul nostru de pornire, în care am implementat primul magazin în anul 2012, după care am creat un brand în jurul acestui nume.”

Ne-am întrebat și noi, de ce în domeniul comerţului?

„Pentru că am crescut într-un mediu în care comerţul reprezenta activitatea principală a tatălui meu, copilărind printre tarabele din bazar. Vreau să cred că, de pe atunci am deprins comerţul de calitate şi de bun-simţ, în care erau implicaţi tatăl meu şi vecinii săi de standuri, care veneau cu plăcere dimineaţa spre magazinul lor din bazar şi care au rămas şi astăzi prieteni. Am ales comerţul şi pentru faptul că tatăl meu mi-a implementat un minim necesar de educaţie comercială, din care am învăţat faptul că am de plătit angajaţii, dările la stat şi furnizorii, iar dacă îmi mai rămâne şi mie ceva, se numeşte business. De aceea, ce fac eu astăzi, nu e un lucru întâmplător.”

 

Auto Albina - un mod de prezentare şi vânzare atractiv şi rapid

Am fost interesaţi să aflăm de la cel care conduce acest brand care este diferenţa dintre Auto Albina şi alte firme concurente pe piaţă?

”În primul rând modul de prezentare a mărfii la tejghea. Clientul a trebuit educat că nu mai contează atât de mult imensitatea stocurilor la raft, pentru ca firma să-şi poată optimiza cheltuielile în funcţie de nevoile personale. În acelaşi timp, consilierii de vânzări, cei care reprezintă interfaţa brandului Auto Albina cu clienţii, sunt cei care îi pot sugera clientului un spectru mult mai larg de producători. Consilierul îl poate ajuta pe client să se îndrepte către un produs în funcţie de bugetul actual, datorită faptului că firma are un număr foarte mare de furnizori, cu stocuri centralizate pe depozite chiar în Suceava, apoi regionale şi naţionale, cu livrări în 24 de ore. Un alt lucru care ne diferenţiază de concurenţă îl reprezintă stocul tampon care apare în magazinele firmei şi se poate accesa rapid. De asemenea, de o mare importanţă este branding-ul magazinului, prin crearea unui standard de magazin care să uniformizeze aspectul magazinelor noastre, oriunde s-ar afla ele. Auto Albina a investit în oamenii firmei, pentru a putea crea o legătură cu clientul final.”

 

Cei de la Auto Albina au înţeles că marketingul vinde produsul

Având în vedere faptul că firma Auto Albina se află în plină campanie de marketing în vederea promovării acumulatorilor auto, l-am rugat în continuare pe administratorul firmei, Lucian Florea, să ne prezinte actuala campanie.

”Când spunem o campanie de marketing, noi ne referim la prezenţa firmei noastre pe mai multe canale simultane de atac şi, de regulă, se face în sezonul în care avem un <produs tractor>. <Produsul tractor> al acestui sezon îl reprezintă acumulatorul auto, în viziunea noastră acest <produs tractor> fiind cel mai vandabil în această perioadă a anului. Datorită cererii ridicate a acestui produs în aceste luni, putem acoperi costurile ridicate ale campaniei de marketing. În vederea promovării acumulatorilor auto am ales câteva canale clasice cum sunt radioul, prezenţa publicitară pe mijloacele de transport public prin colantarea autobuzelor, prezenţa imaginii firmei pe panouri outdoor dar şi on-screen în cinematografe, poziţionaţi în blocul special prezentat înainte de începerea difuzării filmelor, precum şi pe reţelele de socializare. Această campanie în care promovăm acumulatorii auto va dura aproximativ trei luni de zile, perioadă în care dorim implementarea stabilităţii în subconştientul clientului, pentru a putea menţine o relaţie cu acesta. În urma promoţiilor făcute în sezonul rece, Auto Albina a reuşit să vândă aceşti acumulatori auto la preţuri foarte avantajoase pentru clienţii lor, acest lucru aducând notorietate întregului lanţul de magazine.”

O metodă inedită de promovare le-a sărit în ochi clienţilor sau simplilor trecători şi ne-a fost prezentată de acelaşi neobosit Lucian Florea, administratorul firmei Auto Albina:

”Ca metodă inedită de prezentare a ofertei noastre am ales amplasarea stradală a unor podiumuri pe care regăsim produsul nostru de sezon - ACUMULATORUL VARTA. Vă lăsăm pe voi să descoperiţi locurile unde suntem prezenţi cu aceste standuri.”

 

Ţinta celor de la Auto Albina – de a deveni un retailer competitiv la nivel naţional

În ultimii ani Auto Albina s-a remarcat în toate oraşele în care a fost prezentă cu magazine, atât prin preţurile competitive şi calitatea comerţului cât şi prin promoţiile făcute mărfurilor de sezon. În ciuda dificultăţilor întâmpinate de când au depăşit graniţele judeţului şi au trecut munţii în Ardeal, la începutul anului 2016, echipa de tineri de la Auto Albina a deschis un magazin la Bistriţa, dezvoltând o adevărată campanie de marketing pentru implementarea noului punct de lucru şi are în vizor deschiderea unui magazin la Cluj-Napoca.

”În ciuda faptului că suntem un magazin de profil, dorim să ne prezentăm imaginea într-o zonă tranzitată, cum este cazul ultimei locaţii deschise în centrul municipiului Suceava. Sunt oraşe în care locaţiile stradale sunt mai dificil de identificat, deoarece avem nevoie de locuri de parcare şi vad comercial. Pe lângă această problemă pe care trebuie să o rezolvăm, sunt şi alte impedimente în dezvoltarea într-un timp scurt a unui nou punct de lucru. Amintim aici birocraţia, care duce la întocmirea unei documentaţii stufoase chiar şi pentru un banal banner la punctul de lucru sau atitudinea uneori sfidătoare a autorităţilor, a căror decizii ne influenţează activitatea şi ne fac uneori să consumăm mai multă energie, pe care am putea să o dedicăm iniţiativelor noastre de dezvoltare”, ne-a declarat în finalul discuției noastre Lucian Florea, administratorul firmei Auto Albina

Trecând peste toate, brandul Auto Albina a reuşit să se dezvolte şi să crească prin multă muncă şi pasiune, iar speranţa acestei echipe de tineri suceveni care a dezvoltat acest business este ca în curând să devină importanţi retaileri în toată România. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Auto Albina - o companie condusă de o echipă de tineri care au creat un adevărat brand în domeniul vânzării de piese auto.
 Vizualizări articol: 6673 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.70/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.7 din 10 voturi
Auto Albina - o companie condusă de o echipă de tineri care au creat un adevărat brand în domeniul vânzării de piese auto3.7510

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Tort de clătite cu banane Un tort neobișnuit, care poate părea unora prea simplu, prea ”pentru leneși”. Este însă absolut savuros, nu are nevoie de multe eforturi pentru ornat și sigur nu va aștepta prea mult ca să fie savurat...Avem nevoie de:Min. 20 de... Citeşte