Sucevenii care au dosare aflate pe rolul instanțelor de judecată vor putea să consulte actele fără a se mai deplasa la sediul Palatului de Justiție. Acest lucru se va întâmpla de la 1 noiembrie, când la nivelul Curții de Apel Suceava se vor implementa și utiliza serviciile electronice Info dosar și Fișă dosar.
„Prin accesarea paginii de internet www.curteadeapelsuceava.ro, la secțiunea Info dosar, prin autentificarea cu o parolă de acces, pusă exclusiv la dispoziția părților din dosar, acestea vor putea vizualiza în integralitatea lor documentele emise de instanță și editate în aplicația ECRIS și documentele depuse la dosar sau emise de instanță. În același context, la secțiunea Fișă dosar, părțile vor putea obține informații legate de traseul dosarului (toate instanțele la care a fost înregistrat dosarul), data înregistrării, obiectul, stadiul procesual, termenele de judecată și dispozițiile instanțelor la fiecare dintre acestea, detaliat pentru fiecare instanță”, au menționat reprezentanții Biroului de Informare din cadrul Curții de Apel Suceava.
Cele două servicii vor fi monitorizate de reprezentanții instanțelor o perioadă de trei luni, iar dacă va exista interes Info dosar și Fișă dosar se vor extinde și vor fi implementate și la nivelul Tribunalului Suceava, respectiv al judecătoriilor din județ.