Auchan România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, anunță împlinirea a 10 ani de la deschiderea primului hipermarket din România și sărbătorește momentul alături de consumatori. Aceștia sunt invitați să aleagă, fiecare pentru orașul în care trăiește, unul dintre cele trei proiecte de dezvoltare a comunității pe care Auchan îl va susține financiar cu până la 10.000 de euro.
Anul 2006 a marcat intrarea Auchan pe piața de hipermarketuri din România, odată cu deschiderea Auchan Titan (București), primul și cel mai mare hipermarket din România, cu o suprafață de 16.000 mp, cu un concept nou, bazat pe politica de “Discount Generalizat” – prețuri mici la toate produsele, permanent.
„După ce timp de 10 ani Auchan a făcut Diferența cu Plus, oferind clienților săi o gamă largă de produse cu prețuri mici, în fiecare zi, compania invită consumatorii să contribuie prin voturile lor la a face Diferența cu Plus pentru orașul în care trăiesc”, a spus Lucian Vacariu, directorul Auchan Suceava, magazin care are deja 8 ani de existență, timp în care s-a implicat în sprijinirea comunității, prin numeroase proiecte.
Campania “Mobilizatron” va mobiliza clienții Auchan din cele 18 orașe în care retailerul are deschise 33 de magazine, invitându-i să aleagă unul dintre cele trei proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunităților locale: educație (crearea de spații educaționale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate), mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).
Votarea se poate face direct în magazine, unde sunt disponibile urne special amenajate, sau online, pe pagina dedicată (http://auchan.ro/mobilizatron/) în perioada 5-26 octombrie 2016, iar proiectul care va câștiga cele mai multe voturi va fi susținut financiar de Auchan și implementat cu sprijinul unei organizații non-guvernamentale partenere.
Suma totală pe care compania o va direcționa către dezvoltarea comunităților locale în urma proiectului „Mobilizatron” depășește 200.000 de euro.
În cei 10 ani de prezență în România, Auchan a avut un impact pozitiv asupra dezvoltării mediului economic (520 de milioane de euro volum total de investiții), oferind clienților putere de cumpărare (gamă largă de produse și politică comercială de tip discount generalizat cu prețuri mici la toate produsele în fiecare zi – un model de business câștigător) și încurajând un comportament de consum responsabil (peste 500 de produse disponibile în formula vrac, astfel încât clientul să achiziționeze exact cantitatea dorită, reducând risipa alimentară și consumul de ambalaje).
Auchan România se implică prin programe dedicate în demersul de susținere a produselor românești (colaborează direct cu mai mult de 250 de producători locali, iar 90% dintre furnizorii săi de produse sunt companii românești). De asemenea, în portofoliul local al Auchan România se află aproape 1.000 de produse dezvoltate sub brand propriu și produse în România.
Auchan România se află constant în topul celor mai mari angajatori la nivel național (aprox. 11.000 de angajați la sfârșitul anului 2015).
Campania „Mobilizatron”
Fiecare oraș în care hipermarketurile Auchan sunt prezente are trei proiecte propuse de către Auchan România și desfășurate cu suportul unor organizații non-guvernamentale, ca partener de implementare. Domeniile care vor avea susținere și finanțare sunt următoarele:
Educație: Formarea de profesori pentru învățarea prin joc și poveste și amenajarea unei săli de clasă prietenoase la o școală de cartier, din Suceava. Partener implementare: Noi Orizonturi.
Mediu: Printr-o acțiune de ecologizare a unei zone naturale din sector/oraș. Partener implementare: Mai Mult Verde.
Ajutor umanitar: Susținerea a 150 de copii și 100 de vârstnici nevoiași printr-o acțiune de Crăciun (donație de alimente și articole de îngrijire) în sector/oraș. Partener implementare: Crucea Roșie Română.
Toți clienții hipermarketurilor Auchan pot contribui la alegerea cauzei pe care o doresc a fi implementată în orașul lor prin vot care se poate realiza fie în magazin, pe baza unui jeton ce este oferit, indiferent de valoarea bonului, fie online, la adresa: http://auchan.ro/mobilizatron/.


