TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
miercuri, 12 oct 2016 - Anul XXI, nr. 239 (6352)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8744 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0105 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

La aniversarea de 10 ani

Sucevenii, invitaţi să aleagă proiectul pe care Auchan îl va susţine financiar cu până la 10.000 de euro

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Auchan România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piaţa locală, anunţă împlinirea a 10 ani de la deschiderea primului hipermarket din România şi sărbătoreşte momentul alături de consumatori. Aceştia sunt invitaţi să aleagă, fiecare pentru oraşul în care trăieşte, unul dintre cele trei proiecte de dezvoltare a comunităţii pe care Auchan îl va susţine financiar cu până la 10.000 de euro.

Anul 2006 a marcat intrarea Auchan pe piaţa de hipermarketuri din România, odată cu deschiderea Auchan Titan (Bucureşti), primul şi cel mai mare hipermarket din România, cu o suprafaţă de 16.000 mp, cu un concept nou, bazat pe politica de “Discount Generalizat” – preţuri mici la toate produsele, permanent.

„După ce timp de 10 ani Auchan a făcut Diferenţa cu Plus, oferind clienţilor săi o gamă largă de produse cu preţuri mici, în fiecare zi, compania invită consumatorii să contribuie prin voturile lor la a face Diferenţa cu Plus pentru oraşul în care trăiesc”, a spus Lucian Vacariu, directorul Auchan Suceava, magazin care are deja 8 ani de existenţă, timp în care s-a implicat în sprijinirea comunităţii, prin numeroase proiecte.

Campania “Mobilizatron” va mobiliza clienţii Auchan din cele 18 oraşe în care retailerul are deschise 33 de magazine, invitându-i să aleagă unul dintre cele trei proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunităţilor locale: educaţie (crearea de spaţii educaţionale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii şi vârstnici din mediile defavorizate), mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).

Votarea se poate face direct în magazine, unde sunt disponibile urne special amenajate, sau online, pe pagina dedicată (http://auchan.ro/mobilizatron/) în perioada 5-26 octombrie 2016, iar proiectul care va câştiga cele mai multe voturi va fi susţinut financiar de Auchan şi implementat cu sprijinul unei organizaţii non-guvernamentale partenere.

Suma totală pe care compania o va direcţiona către dezvoltarea comunităţilor locale în urma proiectului "Mobilizatron" depăşeşte 200.000 de euro.

În cei 10 ani de prezenţă în România, Auchan a avut un impact pozitiv asupra dezvoltării mediului economic (520 de milioane de euro volum total de investiţii), oferind clienţilor putere de cumpărare (gamă largă de produse şi politică comercială de tip discount generalizat cu preţuri mici la toate produsele în fiecare zi - un model de business câştigător) şi încurajând un comportament de consum responsabil (peste 500 de produse disponibile în formula vrac, astfel încât clientul să achiziţioneze exact cantitatea dorită, reducând risipa alimentară şi consumul de ambalaje).

Auchan România se implică prin programe dedicate în demersul de susţinere a produselor româneşti (colaborează direct cu mai mult de 250 de producători locali, iar 90% dintre furnizorii săi de produse sunt companii româneşti). De asemenea, în portofoliul local al Auchan România se află aproape 1.000 de produse dezvoltate sub brand propriu şi produse în România.

Auchan România se află constant în topul celor mai mari angajatori la nivel naţional (aprox. 11.000 de angajaţi la sfârşitul anului 2015).

 

Campania "Mobilizatron"

Fiecare oraş în care hipermarketurile Auchan sunt prezente are trei proiecte propuse de către Auchan România şi desfăşurate cu suportul unor organizaţii non-guvernamentale, ca partener de implementare. Domeniile care vor avea susţinere şi finanţare sunt următoarele:

Educaţie: Formarea de profesori pentru învăţarea prin joc şi poveste şi amenajarea unei săli de clasă prietenoase la o şcoală de cartier, din Suceava. Partener implementare: Noi Orizonturi.

Mediu: Printr-o acţiune de ecologizare a unei zone naturale din sector/oraş. Partener implementare: Mai Mult Verde.

Ajutor umanitar: Susţinerea a 150 de copii şi 100 de vârstnici nevoiaşi printr-o acţiune de Crăciun (donaţie de alimente şi articole de îngrijire) în sector/oraş. Partener implementare: Crucea Roşie Română.

Toţi clienţii hipermarketurilor Auchan pot contribui la alegerea cauzei pe care o doresc a fi implementată în oraşul lor prin vot care se poate realiza fie în magazin, pe baza unui jeton ce este oferit, indiferent de valoarea bonului, fie online, la adresa: http://auchan.ro/mobilizatron/.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Sucevenii, invitaţi să aleagă proiectul pe care Auchan îl va susţine financiar cu până la 10.000 de euro.
 Vizualizări articol: 4336 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 2 voturi
Sucevenii, invitaţi să aleagă proiectul pe care Auchan îl va susţine financiar cu până la 10.000 de euro5.052

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Mai sunt și alții(accesibili rutier) trimis de
(12 oct 2016, 22:52:36
Isteților !
Organizați-vă în primul rând parcarea aia idioată si apoi mai vedem dacă o să mai trec pe la magazinul vostru.(nu sunt unicul ).
Nicăieri în Europa nu o să găsiți o parcare mai proastă ca a Auchan Suceava.
Nu se înțelege nici în cer nici în pământ ceea ce ați vrut voi să faceți acolo.
Chiar atât de idioți au ajuns arhitecții romani ?

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei