Eveniment

E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall



Inaugurarea Centrului de relații clienți Suceava de la Iulius Mall
Inaugurarea Centrului de relații clienți Suceava de la Iulius Mall

E.ON România a inaugurat joi, 14 iulie, Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall, lângă Serviciul Evidența Populației Suceava. Noul centru este al treilea ca mărime din țară și are o suprafață de aproape trei ori mai mare decât fostul Centru de relații clienți din municipiul Suceava, care a funcționat în centrul municipiului Suceava, pe strada Ștefan cel Mare. Panglica inaugurală a fost tăiată de dr. Gilbert Meyer, director general E.ON Servicii – Clienți, în prezența reprezentanților autorităților locale (viceprimarul Primăriei Suceava Marian Andronache) și județene (vicepeședintele Consiliului Județean Suceava Gheorghe Niță, directorul de cabinet al Cancelariei prefectului județului Suceava, Constantin Harasim, Ana Maria Stejaru), dar și a personalului E.ON care va lucra în noul sediu.
„Punctul principal este acela de a pune clientul pe primul loc”
Moderatoarea evenimentului a fost Adela Boțan, coordonator mass-media în regiunile Sud, Nord, Vest, care a declarat că este un moment deosebit pentru E.ON România să inaugureze oficial noua locație pentru Centrul de relații clienți Suceava. După ce le-a mulțumit invitaților prezenți, Adela Boțan i-a dat cuvântul dr. Gilbert Meyer, director general E.ON Servicii – Clienți, care a declarat că „este o mare onoare că vă putem primi astăzi aici. Liberalizarea pieței este un proces care continuă, și, în acest context, competiția este una din ce în ce mai acerbă. Pentru a ne menține statutul pe o asemenea piață este nevoie să ne diferențiem oferta față de ceilalți competitori. A devenit un lucru tot mai important achiziția de noi clienți. În întreg grupul E.ON, există o viziune al cărei punct principal este acela de a pune clientul pe primul loc. Asta înseamnă că ne străduim să oferim soluții și produse personalizate, pentru toate tipurile de clienți, pentru familii, pentru afaceri mari sau mici. Venim cu soluții care să poată să dea un anumit grad de control al clientului asupra propriului consum, chiar și un grad de independență energetică. Acest lucru presupune o mai bună interacțiune în relația cu clienții. În ultimii doi ani am investit în jur de un milion și jumătate de lei în relocarea și reamenajarea a nouă Centrede relații clienți”.
20 de ghișee și agenți specializați care vor interacționa cu clienții suceveni
Dr. Gilbert Meyer a completat că interacțiunea cu clienții suceveni este facilitată prin intermediul a 20 de ghișee, iar cu ajutorul agenților specializați pot fi soluționate cele mai diverse operațiuni. „Mă bucură să văd cum este împărțit aici spațiul, care are o sală de așteptare modern amenajată și spațioasă. Pot să vă anunț că am deschis alte două puncte de lucru în județul Suceava. În prezent, funcționează puncte de lucru E.ON la Suceava, Rădăuți, Vatra Dornei, Broșteni și Câmpulung Moldovenesc. Vreau să le mulțumesc colegilor noștri din companie, furnizorilor din afara companiei și autorităților locale, pentru atitudinea constructivă manifestată și pentru că ne-au sprijinit în acest demers de a avea o locație modernă și ușor de accesat și care va conduce, cu siguranță, la servicii mai bune pentru clienții noștri. Vreau să le mulțumesc colegilor care lucrează în acest centru, în special directorului Centrului de relații clienți Suceava, Cristian Spătar, dorindu-le tuturor să se bucure de acest nou spațiu, împreună cu clienții noștri”, a adăugat directorul general E.ON Servicii – Clienți.
Servicii de calitate egale pentru abonații E.ON germani și români
Vicepreședintele Consiliului Județean Suceava Gheorghe Niță a precizat că locația Centrului de relații clienți Suceava este una deosebită, foarte spațioasă, care va oferi o ambianță deosebită clienților E.ON. La rândul său, viceprimarul municipiului Suceava Marian Andronache a spus, printre altele, că „relocarea acestui Centru de relații cu clienții este un pas important, plecând dintr-o zonă centrală supraaglomerată și aduncând-o aici, la Iulius Mall. Știu că sunt multe păreri pro și contra E.ON, mai ales după liberalizarea pieței energiei electrice și a gazelor naturale, însă, cu siguranță, dacă clienții vor găsi o creștere a calității serviciilor, vor găsi o rezolvare rapidă la solicitările pe care ei le fac, vor găsi mai multe investiții în sistem, cu siguranță nu vor părăsi acest furnizor, E.ON România”. El a completat că românii, clienții E.ON din România, „își doresc foarte mult să beneficieze de aceleași servicii de calitate de care beneficiază și germanii, clienții dumneavoastră din Germania”.
Noul Centru de relații cliențiSuceava va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 și 17.00, și vineri, în intervalul orar 8.00 – 16.00. În centrul de relații cu clienții, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a energiei electrice și a gazelor naturale, să primească informații privind conținutul facturilor, accesul la sistemul de distribuție a energiei electrice și agazelor naturale sau alte informații utile, dar și să primească consultanță privind tarifele sau modalitățile de plată și alte informații utile.


Centrul de relații clienți va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 și 17.00, și vineri, în intervalul orar 8.00 - 16.00
Centrul de relații clienți va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 și 17.00, și vineri, în intervalul orar 8.00 - 16.00
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
E.ON a inaugurat ieri Centrul de relații clienți Suceava, care funcționează într-o nouă locație, la Iulius Mall
Inaugurarea Centrului de relații clienți Suceava de la Iulius Mall
Inaugurarea Centrului de relații clienți Suceava de la Iulius Mall


Recomandări

O nouă amânare pentru darea în funcțiune a Centrului de Recuperare „Floare de colț” de la Sasca Mică, solicitată Consiliului Județean de către Direcția de Asistență Socială

O nouă amânare pentru darea în funcțiune a Centrului de Recuperare „Floare de colț” de la Sasca Mică, solicitată Consiliului Județean de către Direcția de Asistență Socială
O nouă amânare pentru darea în funcțiune a Centrului de Recuperare „Floare de colț” de la Sasca Mică, solicitată Consiliului Județean de către Direcția de Asistență Socială

ANAF a lansat o campanie de informare privind dreptul clienților de a primi bon fiscal în unitățile din domeniul HoReCa

ANAF a lansat o campanie de informare privind dreptul clienților de a primi bon fiscal în unitățile din domeniul HoReCa
ANAF a lansat o campanie de informare privind dreptul clienților de a primi bon fiscal în unitățile din domeniul HoReCa

Mesopotamia a deschis locația de peste drum de Primărie: concept nou, oferte și program prelungit pentru suceveni

Mesopotamia a deschis locația de peste drum de Primărie: concept nou, oferte și program prelungit pentru suceveni
Mesopotamia a deschis locația de peste drum de Primărie: concept nou, oferte și program prelungit pentru suceveni