Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 21 mai 2016 - Anul XXI, nr. 118 (6231)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Start

A treia ediţie a Campaniei ”Oamenii Timpului”, lansată ieri la Suceava

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

A treia ediţie a Campaniei „Oamenii Timpului”, de promovare a profesioniştilor din viaţa culturală şi socială, a fost lansată, ieri, la Suceava, de echipa de coordonare a proiectului, căreia i s-au alăturat şi doi dintre cei trei suceveni care au fost premiaţi la ediţia de anul trecut: prof. univ. dr. Mihai Dimian, la secţiunea Educaţie şi Cercetare, şi prof. Gheorghe Cîrstian, la secţiunea Literatură. Al treilea premiant a fost dramaturgul Matei Vişniec, la secţiunea Diplomaţie Publică.

Preşedinte al juriului naţional şi director al revistei de cultură contemporană „Timpul”, prof. univ. dr. Daniel Şandru a declarat că ediţia din acest an are o dimensiune extinsă la nivel naţional şi se adresează, de asemenea, românilor din diaspora. Tot din acest an, proiectul Asociaţiei Revistei „Timpul” beneficiază ”de o recunoaştere extraordinară din partea unora dintre instituţiile-emblemă ale României”, desfăşurându-se sub înaltul patronaj al Casei Regale, prin ASR Principesa Moştenitoare Margareta, Custodele Coroanei României, şi al Ministerului Culturii. Pe plan local, la Suceava campania are ca partener Consiliul Judeţean.

În calitate de premiant al ediţiei de anul trecut şi partener al ediţiei din acest an, prof. univ. dr. Mihai Dimian, prorector la Universitatea „Ştefan cel Mare” din Suceava, a apreciat rolul benefic al unei astfel de campanii de promovare a valorilor. Universitarul a subliniat că această campanie ”nu ierarhizează personalităţi”, ci recunoaşte impactul pe care îl au asupra comunităţilor din care fac parte şi este, totodată, o şansă pentru profesionişti din diverse domenii de a se cunoaşte şi a coopera pentru noi proiecte pentru societate. ”Aţi pus reflectoarele pe oameni care au realizări deosebite”, a spus prof. Dimian, un demers remarcabil într-o societate în care „spaţiul public este invadat de mediocritate”.

Profesorul Gheorghe Cîrstian, premiat pentru proiectul revistei „Alecart”, cu un colectiv redacţional format din elevi de liceu şi absolvenţi, a declarat că un atu al competiţiei îl reprezintă juriul, care, prin componenţa sa, deţine autoritatea necesară evaluării tuturor candidaţilor pentru trofeul ”Oamenii Timpului”.

 

Campania premiază excelenţa în Literatură, Arte, Educaţie şi Cercetare, Societate civilă, Diplomaţie publică, Memorie şi istorie, Jurnalism, Tinere valori, Sănătate şi Antreprenoriat

 

”Rezervorul” de valori din judeţul Suceava şi interesul de care s-a bucurat campania din partea publicului sucevean au fost apreciate de profesorul Florin Iancu, managerul proiectului, care a spus că asta îl îndreptăţeşte să creadă într-o colaborare pe termen lung, ”reflectată în acordul de parteneriat cu autorităţile judeţene pentru ediţia din acest an”. ”Ne exprimăm speranţa că şi la această ediţie vom avea onoarea de a premia oamenii locului pentru proiectele valoroase iniţiate şi puse în slujba comunităţii”, a declarat Florin Iancu.

La conferinţa de presă organizată la lansarea ediţiei 2016 au mai participat conf. univ. dr. George Bondor, redactor-şef al Revistei ”Timpul”, şi Angela Zarojanu, preşedintele Asociaţiei „SEVA”, partener al campaniei.

Din punct de vedere tehnic, campania cuprinde etapele de nominalizare – până în septembrie, votul publicului – perioada octombrie-decembrie, jurizarea, iar în data de 10 decembrie, premierea a zece personalităţi sau organizaţii din plan local, naţional şi internaţional care, pe parcursul ultimului an (octombrie 2015 – septembrie 2016), şi-au dovedit excelenţa. Categoriile sunt: Literatură, Arte, Educaţie şi Cercetare, Societate civilă, Diplomaţie publică, Memorie şi istorie, Jurnalism, Tinere valori, Sănătate şi Antreprenoriat. În desemnarea câştigătorilor, 40% este ponderea votului publicului şi 60% aparţine juriului.

Campania se derulează la nivelul întregii ţări, precum şi în Republica Moldova, regiunea Cernăuţi (Ucraina) şi diaspora. În acest scop au fost create opt centre de monitorizare - Baia Mare, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Sibiu, Neamţ şi Timişoara, în care vor funcţiona echipe de lucru care vor asigura competiţiei un caracter unitar. Publicul poate face propunerile de nominalizare pe platforma www.oameniitimpului.ro pentru fiecare dintre cele 10 categorii supuse jurizării.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului A treia ediţie a Campaniei ”Oamenii Timpului”, lansată ieri la Suceava.
 Vizualizări articol: 3082 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.5 din 2 voturi
A treia ediţie a Campaniei ”Oamenii Timpului”, lansată ieri la Suceava3.552

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei