E.ON Energie România SA derulează, în această perioadă, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clienții casnici din Moldova.
În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toți consumatorii au obligația actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.
Această campanie se va desfășura în mai multe etape, o primă etapă vizând consumatorii casnici din mediul rural, din județele Iași, Vaslui, Suceava, Botoșani, Neamț și Bacău.
Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru informarea și perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice.
Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt:
– Document care să ateste dreptul de folosință al spațiului (după caz, autorizație de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moștenitor, adeverință eliberată de primărie, contract de închiriere etc.);
– Act de identitate.
Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcție de specificul fiecărei situații.
Clienții care doresc informații privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziție de E.ON Energie România: telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice rețea de telefonie; prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro; prin intermediul portalului E.ON Myline, prin fax, la numărul 0265 200 367; prin poștă, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureș; prin intermediul Centrelor Relații Clienți.