Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 16 feb 2016 - Anul XXI, nr. 38 (6151)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   13 imagini |   ø fişiere video

Ediţie de succes

Peste 40.000 de vizitatori la Shopping City Suceava, pe durata Târgului de Nunţi "Trend Mariaj"

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

O nouă ediţie de succes a Târgului de Nunţi „Trend Mariaj" s-a desfăşurat în weekend la Shopping City Suceava. Astfel, în cele trei zile de eveniment, peste 40.000 de persoane au vizitat centrul comercial şi au admirat standurile deosebite şi amenajările de excepţie realizate de cei mai buni specialişti din domeniu.

Ultimele tendinţe în materie de nunţi au fost prezentate viitorilor miri care au păşit pragul târgului de nunţi de la Shopping City Suceava. Pe parcursul celor trei zile,  peste 40 de expozanţi din judeţele Suceava şi Botoşani s-au întâlnit cu viitorii însurăţei la târgul de nunţi din incinta centrului comercial pentru a le oferi cele mai bune sfaturi pentru nuntă. În cadrul târgului organizat de Shopping City Suceava au fost prezentate numeroase modele de rochii de mireasă, precum şi costume de mire, verighete, pachete video, decoraţiuni şi aranjamente florale, invitaţii, torturi şi prăjituri, masă cu fructe, sonorizare şi lumini arhitecturale, DJ şi formaţii, make-up & hairstyle, locaţii de nuntă, dar şi destinaţii atractive pentru luna de miere.

Duminică, 14 februarie, sucevenii s-au bucurat de un spectacol complex, cu prezentări de modă, dansuri şi show-uri energice susţinute de tinere talente sucevene: Bucovina Dance Studio, DJ Verony Team şi Bar Show, Cosmina Mandiuc, Creţu Cătălin Jazz, Bianca Ciubotaru, Elena Mărgineanu. De la dans sportiv, melodii interpretate la saxofon, până la muzică populară şi de petrecere, toate i-au încântat pe cei prezenţi. De asemenea, cele mai bune trupe locale au adus o parte din atmosfera de nuntă mai aproape de publicul sucevean, prin momente de excepţie care au stârnit ropote de aplauze. De Ziua Îndrăgostiţilor, Vers us Band, Laura Olteanu, Fly Band, Alter Ego şi Trupa 9 au încântat publicul numeros cu melodii de dragoste, folclorice sau moderne, dar şi cele mai noi hituri pop sau rock, creând o atmosferă incendiară timp de câteva ore pentru toţi participanţii la târgul de nunţi.

Viitoarele mirese au putut să admire cele mai noi modele de rochii de mireasă în cadrul prezentării de modă susţinute de Bride2be Boutique şi My Bride, iar mirii, costumele de ceremonie prezentate de Camiceria Italiana. În plus, cele mai noi tendinţe în materie de hairstyle şi make-up au fost prezentate de Salon D`Anais din incinta Shopping City Suceava.

Pe întreaga durată a târgului vizitatorii au avut parte de surprize şi premii. Astfel, cei care au participat la târgul de nunţi şi s-au înscris la tombola specială au avut şansa de a câştiga premii importante puse în joc pentru viitorii miri: şedinţă foto de cuplu (în valoare de 300 de euro) – fotograf Cătălin Cîmpan; şedinţă foto de cuplu – 25FOTOgrafi.ro; şedinţă foto de cuplu – Marius Girigan; set pahare de miri – Crystal Mariaj; set pernuţă de verighete + pahare de miri – Gala Design; decoraţiuni masa mirilor - Kontur Events; voucher 10% reducere - Bride2be; buchet de mireasă - Royal Wedding & Events; două torturi de nuntă – Delicatese Larisa; decoraţiuni şedinţă foto – Florăria Exotica; trei vouchere de 50 de lei - Salon D'Anais. Extragerea marelui premiu: un pachet muzical complet pentru nuntă, în valoare de 2.500 de euro, oferit de Taraful Laura Olteanu, a avut loc duminică, în prezenţa Laurei Olteanu, în cadrul evenimentului de pe scena din Shopping City Suceava.

Tot în cadrul evenimentului de duminică a avut loc şi extragerea pentru o lună de miere în Antalya, oferită de Shopping City Suceava în colaborare cu Prestige Tours, unui client care a achiziţionat produse de minim 100 de lei din magazinele din incinta Shopping City Suceava. Cei doi îndrăgostiţi care vor intra în posesia premiului vor beneficia de un sejur de opt zile, încărcat de răsfăţ, distracţie şi servicii ultra all inclusive de cea mai bună calitate, la un hotel de 5 stele din Antalya.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Peste 40.000 de vizitatori la Shopping City Suceava, pe durata Târgului de Nunţi "Trend Mariaj".
 Vizualizări articol: 1954 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.5 din 2 voturi
Peste 40.000 de vizitatori la Shopping City Suceava, pe durata Târgului de Nunţi "Trend Mariaj"2.552

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Jeleuri de casă Se pregătesc foarte ușor, arată bine și seamănă la gust cu jeleurile moi din comerț, dar nu conțin puzderia de conservanți și coloranți artificiali din jeleurile produse industrial.Avem nevoie de:200 ml suc natural de fructe sau zeamă de compot (... Citeşte