Noile condiții de autorizare a Bazarului, impuse de ISU, pun în dificultate Primăria Suceava, care este administratorul acelui spațiu.
Una dintre condițiile de redeschidere a Bazarului este cea de înființare a unui serviciu propriu de pompieri, care să fie prezenți în centrul comercial, 24 de ore din 24, chiar de este posibil ca aceștia să nu aibă de făcut nici o intervenție mulți ani de acum înainte.
„Caut o soluție legală să angajăm permanent zece pompieri, să avem un serviciu propriu al primăriei, încât aceștia să fie prezenți în Bazar în trei schimburi, câte trei oameni. Lucrăm la modificarea organigramei de funcționare a primăriei, problema este să găsim acești pompieri calificați și care să vină pe salariile de la primărie, care nu sunt chiar motivante”, a anunțat ieri primarul Ion Lungu.
Dacă angajarea pompierilor nu va fi posibilă, există și varianta de încheiere a unui contract de prestări servicii cu o firmă autorizată, care să asigure permanența unor pompieri în Bazar.
Angajarea celor zece pompieri ceruți de ISU este dificilă și din cauza legislației actuale, care nu permite municipalității să angajeze oameni noi decât la eliberarea aceluiași număr de posturi.
Condiții peste condiții
Bazarul Sucevei, obligat să aibă propriul serviciu de pompieri, 24 h din 24
