Briele.ro - Magazin online de jucarii de lemn
Briele.ro - Magazin online de jucarii de lemn
Briele.ro - Magazin online de jucarii de lemn
 
joi, 27 aug 2015 - Anul XX, nr. 198 (6010)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,944 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3296 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Pregătiri

Brandul „Bucovina”, inclus în sloganul cu care Suceava concurează pentru desemnarea Capitalei Culturale Europene

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Participarea Sucevei la competiţia de desemnare a Capitalei Culturale Europene în 2021 se va face printr-un slogan simplu, uşor de reţinut, care va utiliza obligatoriu cuvântul Bucovina.

Aceasta este concluzia discuţiilor purtate recent de conducerea Primăriei Suceava cu reprezentanţii comisiei care se ocupă de realizarea strategiei culturale a municipiului.

„Căutăm sloganul pentru competiţia de desemnare a Capitalei Europene a Culturii, care este foarte important şi pe care trebuie să-l avem până pe 10 octombrie. În urma discuţiilor, destul de intense, s-a stabilit un singur lucru, că acesta trebuie să cuprindă neapărat cuvântul Bucovina. Ne trebuie un slogan scurt, uşor de reţinut, care să conţină Bucovina”, a spus primarul Ion Lungu.

Recent, acesta a fost la Bucureşti, unde, pe lângă alte probleme ale Sucevei, s-a ocupat şi de candidatura la acest proiect, solicitată de o parte din suceveni.

„Am avut o discuţie la Ministerul Culturii, la Direcţia Relaţii Internaţionale, care gestionează proiectele pentru desemnarea Capitalei Europene a Culturii. M-am lămurit cu ceea ce trebuie să facem noi până pe 10 octombrie – trebuie să depunem acel apel de candidatură, cu anexele solicitate. Vom face asta, dar dosarul trebuie să includă strategia culturală, care este cea mai importantă piesă. În măsura în care suntem selectaţi la preselecţie vine o comisie mixtă de la Bucureşti, cu experţi români şi de la UE, să facă vizite în teren. Abia după aceea se face selecţia finală. Ne-am luat rolul în serios, ar fi pentru noi o performanţă să trecem de etapa de preselecţie, deşi este destul de târziu”, a adăugat Lungu.

Pentru a da o „greutate” mai mare candidaturii Sucevei, prin utilizarea brandului Bucovina, se va merge şi pe atragerea altor localităţi din judeţ în acest proiect.

„Avem şi noi atuurile noastre – acest brand Bucovina, care ar fi cel mai mare avantaj. Vrem să angrenăm în acest proiect şi alte localităţi din judeţ, deşi dosarul de candidatură se depune de o singură localitate. Am avut discuţii pe această temă cu preşedintele CJ, Cătălin Nechifor”, a mai spus edilul sucevean.

Un avantaj pentru Suceava se dovedeşte a fi şi alocarea, an de an, de fonduri consistente nu doar pentru acte culturale, ci şi pentru unităţi de cult, care sunt încadrate tot la capitolul bugetar Cultură, în ultimii cinci ani fiind înregistrate astfel finanţări de cinci milioane de euro, ceea ce creşte punctajul municipalităţii sucevene.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Brandul „Bucovina”, inclus în sloganul cu care Suceava concurează pentru desemnarea Capitalei Culturale Europene.
 Vizualizări articol: 1563 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Brandul „Bucovina”, inclus în sloganul cu care Suceava concurează pentru desemnarea Capitalei Culturale Europene5.051

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei