Eveniment

La Auchan Suceava s-a deschis Târgul de bere cu peste 300 de tipuri și sortimente din 20 de țări



Începând de ieri până pe data de 14 iulie a.c., clienții hipermarketului Auchan au la dispoziție peste 300 de sortimente și tipuri de mărci de bere din 20 de țări
Începând de ieri până pe data de 14 iulie a.c., clienții hipermarketului Auchan au la dispoziție peste 300 de sortimente și tipuri de mărci de bere din 20 de țări

Târgul de bere organizat de hipermarketul Auchan Suceava a ajuns la cea de-a șasea ediție. Începând de ieri până pe data de 14 iulie a.c., clienții hipermarketului au la dispoziție peste 300 de sortimente și tipuri de mărci de bere din 20 de țări din întreaga lume. Astfel, pe aleea centrală din hipermarket, Auchan Suceava pune la dispoziția clienților săi tipuri și mărci de bere blondă, brună, roșie și neagră, bere cu diferite arome sau nefiltrată, bere bio, dietetică și bere fără alcool sau bere puternic alcoolizată. Clienții au la dispoziție binecunoscute mărci de bere românească și internațională alături de multe noutăți. La deschiderea ediției de anul acesta a târgului, directorul Auchan Suceava, Lucian Vacariuc, a precizat că pentru clienții hipermarketului au fost selectate tipuri de bere de la renumiți berari din Belgia, Germania, Franța, România, Anglia, Scoția, Irlanda, Danemarca, Austria, Grecia, Cehia, Polonia, Ungaria, Olanda, Spania, SUA, Republica Moldova, Coreea, India, Japonia. „Sperăm că sucevenii vor fi încântați de cele peste 300 de sortimente pe care le vor găsi la acest târg, oferta fiind completată și de diverse accesorii care pot fi cumpărate de consumatorii de bere. Târgul de bere Auchan este unul cu tradiție și ne bucurăm să sărbătorim cea de-a șasea ediție alături de clienții noștri, pe care îi invităm să descopere gusturi speciale. Îi invităm pe toți, de la cei care vor să descopere berea până la cei pasionați, să se bucure de un eveniment comercial unic și extraordinar în România. Propunem în cadrul târgului de bere peste 300 de tipuri și mărci pentru că dorim să ne surprindem în fiecare zi clienții cu ceva inedit. Această acțiune face parte din comerțul Auchan, care propune clienților săi la fiecare vizită produse noi, produse exclusive, modernitate, plăcere și descoperire la prețuri mici, fie zi de zi, fie în cadrul unor acțiuni comerciale inovatoare”, a spus Lucian Vacariuc, care a adăugat că la ediția de anul viitor se intenționează aducerea în cadrul târgului și berea produsă în municipiul Suceava.
El a mai menționat că Auchan își așteaptă clienții cu multe beri speciale, premiate în întreaga lume, și anume : O’Hara’s Irish Pale Ale, o bere blondă, cu alcool 5,2%, care în anul 2010 a câștigat premiul „Cea mai bună bere“ potrivit IrishCraftbrewer.com. Un alt gust special este adus de Abbaye de Forest din Belgia, o bere medaliată cu bronz în anul 2008 la Australian International Beer Awards. Berea cu whiskey Tennent’s Aged With Whisky Oak este pentru cei care vor să combine cele două arome. Sortimentul este completat de berea fără gluten Mongozo Pils Bio, Silly Pils Bio, berea aurie DAMM din Spania și de berea Samichlaus Magnum cu 14% alcool și de berea blondă Samichlaus Helles. Pe lângă bere, în cadrul târgului pot fi achiziționate și pahare și halbe, desfăcătoare, lăzi frigorifice, pastile de răcire, televizoare și alte surprize.



Recomandări

Auchan România, votat „Magazinul Anului 2025” în retailul autohton și premiat pentru produse marcă proprie românești

Auchan România, votat „Magazinul Anului 2025” în retailul autohton și premiat pentru produse marcă proprie românești
Auchan România, votat „Magazinul Anului 2025” în retailul autohton și premiat pentru produse marcă proprie românești

Auchan te invită la o călătorie în lumea berii – Peste 300 de sortimente din 25 de țări, la Târgul de Bere 2025

Auchan te invită la o călătorie în lumea berii – Peste 300 de sortimente din 25 de țări, la Târgul de Bere 2025
Auchan te invită la o călătorie în lumea berii – Peste 300 de sortimente din 25 de țări, la Târgul de Bere 2025

Auchan România la aniversarea de 18 ani – peste 440 de magazine, prețuri mici și acțiuni de anvergură pentru un comerț sustenabil