Promovare

Eveniment cu specific suedez organizat de Scania România la compania Rolex din Suceava



La Rolex Suceava au fost prezentate ieri întreaga familie Scania și serviciile oferite de producătorul suedez
La Rolex Suceava au fost prezentate ieri întreaga familie Scania și serviciile oferite de producătorul suedez

Scania România a organizat ieri, la compania Rolex SRL din Suceava, un eveniment cu specific suedez în care a prezentat partenerilor locali întreaga „familie Scania”, de la autocamioane și până la autocare. Evenimentul face parte din Caravana Scania „Mergi mai mult”, Suceava fiind una dintre cele opt locații din România în care producătorul suedez poposește pentru a-și cunoaște actualii și viitorii parteneri.
Prezent ieri la Suceava, directorul de marketing și relații publice al Scania România și Bulgaria, Mihai Pașol, ne-a declarat că în cadrul acestui eveniment, partenerii invitați au avut posibilitatea să afle ultimele noutăți despre performanțele celui mai bun camion produs de companie în ultimii 125 de ani. El a subliniat faptul că la Suceava au fost prezentate testele făcute în toată Europa, ce atestă cel mai mic consum.
Într-o atmosferă destinsă, partenerii Scania și ai Rolex SRL Suceava au putut să servească mâncare tradițională din Suedia, să asiste la o prezentare de modă, să asculte cele mai cunoscute melodii cântate de formații suedeze, dar și să participe la o tombolă, premiul oferit fiind o excursie de patru zile în Suedia, cu vizitarea sediului Scania.
Participanții au aflat mai multe detalii despre optimizările și inovațiile care garantează cel mai mic consum, optimizări care fac din Scania o alegere excelentă la raportul calitate – preț – consum. Mihai Pașol a explicat că îmbunătățirile constante aduse camionului Scania Streamline, încă de la lansarea modelului, au rezultat în înregistrarea unui consum cu 3% mai mic. Performanța Scania este susținută de a doua generație de motorizări Euro 6, de retarderul care se decuplează automat atunci când nu este folosit și de uleiul cu o vâscozitate redusă, acesta din urmă ajutând la diminuarea frecării datorită calităților de lubrifiere excelente. Mihai Pașol a precizat că toți acești trei factori lucrează împreună pentru a reduce consumul de combustibil. Tot în cadrul evenimentului de la Suceava, participanții au putut afla informații despre Scania Eco-Roll, un alt instrument util în reducerea consumului, și despre sistemul Active Prediction.
„Ne propunem ca în toate evenimentele pe care le organizăm în țară, la fel ca și la Suceava, să arătăm toată gama noastră de produse, dar și de servicii. Și la toate evenimentele am amenajat mai multe stații, așa cum le spunem noi. Într-o stație prezentăm ceea ce face Scania pentru reducerea consumului de combustibil, având în vedere că Scania are astăzi cele mai performante camioane de pe piață. În ultimul an, Scania a câștigat cam toate testele de presă care s-au făcut în Europa de organizații independente. Avem practic cele mai bune motoare Euro 6 de pe piață la ora actuală. Apoi, în altă stație am prezentat camioanele Scania de construcții, cât de robuste sunt și avantajele lor, iar la altă stație avem modelul Scania V8, singurul V8 Euro 6 de pe piață la ora actuală, un camion vârf de gamă”, a spus Mihai Pașol.
Rolex SRL Suceava, unul dintre cei mai importanți parteneri ai Scania România
El a adăugat că Scania România a prezentat ieri și toată gama de servicii oferite, care nu se referă doar la mentenanța camionului, ci și la instruirea și monitorizarea șoferilor.
Tot la evenimentul organizat la Rolex SRL Suceava au fost prezentate camioane pentru colectarea deșeurilor, precum și un autocar Scania. „Practic prezentăm întreaga familie Scania. O prezentăm într-un eveniment cu specific suedez, cei prezenți având la dispoziție mai multe puncte de interes maxim. Astfel, fiecare dintre firmele de transport invitate primește un tricou pe care și-l poate personaliza, apoi avem un simulator unde copiii pot să experimenteze cum te poți juca cu un camion și, nu în ultimul rând, vorbim de tombola care are ca premiu o excursie în Suedia”, a spus directorul de marketing al Scania România și Bulgaria.
Trebuie spus că la finalul evenimentului câștigătorul tombolei a fost desemnat Vasile Hapcă, de la firma HVE Suceava.
Mihai Pașol a ținut să evidențieze colaborarea foarte bună pe care Scania România o are cu firma Rolex SRL Suceava, administrată de Gheorghe Roșu, „privind service-ul și vânzarea de autocamioane, fiind un dealer foarte important pentru noi, care își face treaba foarte bine, reușind să atragă foarte mulți transportatori prin profesionalism, promptitudine și prețuri accesibile”.
La nivel global, Scania este unul dintre principalii producători de autobuze și camioane pentru transporturi de tonaj mare, de motoare industriale și maritime. Produsele tip service reprezintă o parte din ce în ce mai mare a operațiunilor companiei, ceea ce garantează clienților Scania soluții de transport eficiente din punct de vedere financiar și al timpilor înregistrați. De asemenea, Scania oferă și servicii financiare.


Scania V8, singurul de pe piață cu motor Euro 6
Scania V8, singurul de pe piață cu motor Euro 6
Eveniment cu specific suedez organizat de Scania România la compania Rolex din Suceava
Eveniment cu specific suedez organizat de Scania România la compania Rolex din Suceava
La Rolex Suceava au fost prezentate ieri întreaga familie Scania și serviciile oferite de producătorul suedez
La Rolex Suceava au fost prezentate ieri întreaga familie Scania și serviciile oferite de producătorul suedez


Recomandări

Auchan România, votat „Magazinul Anului 2025” în retailul autohton și premiat pentru produse marcă proprie românești

Auchan România, votat „Magazinul Anului 2025” în retailul autohton și premiat pentru produse marcă proprie românești
Auchan România, votat „Magazinul Anului 2025” în retailul autohton și premiat pentru produse marcă proprie românești