O familie de suceveni și-a pus în pericol sănătatea după ce a consumat o înghețată expirată din data de 14 august 2014. Produsul a fost cumpărat la finele săptămânii trecute dintr-un hipermarket sucevean și doar după ce au consumat câteva linguri din desertul de vanilie, aceștia au observat că înghețata este expirată de șapte luni.
Familia este îngrijorată mai ales din cauza faptului că inclusiv mezinul familiei, în vârstă de trei ani și jumătate, a mâncat din desertul alterat.
„După ce a luat fiecare câteva linguri, ne-am uitat pe ambalaj, termenul de valabilitate fiind scris chiar pe capac. Ne-am îngrijorat pentru cel mic, i-am dat imediat să bea apă și l-am forțat să vomite. Am stat stresați până dimineață, ne-am făcut griji să nu fi luat vreo bacterie”, a mărturisit revoltat cumpărătorul care a pus în coșul de cumpărături înghețata pentru care a plătit 18 lei.
Mai mult de atât, indignat de faptul că produsul de la raft trecuse demult de termenul de valabilitate înscris pe ambalaj, suceveanul a mers a doua zi la reprezentanții magazinului pentru a cere explicații.
„Mi s-a spus că îmi vor da un produs similar, însă în garanție, și un bon de 100 de lei pentru a nu merge să depun plângere la Protecția Consumatorilor. Au vrut să cădem la mica înțelegere, însă nu am tolerat așa ceva. Corect este ca ei să aibă produse proaspete la raft, nu să-și pună în pericol clienții”, a spus cumpărătorul.
Contactați telefonic, reprezentanții hipermarketului au promis că vor reveni cu un punct de vedere, lucru care, până la închiderea ediției ziarului, nu s-a întâmplat.
De partea cealaltă, șeful Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava, Vasile Latiș, ne-a comunicat că a primit, ieri, pe adresa instituției o reclamație referitor la acest fapt și, tot în cursul zilei de ieri, un comisar a verificat hipermarketul sucevean.
„S-au verificat produse similare, precum și produse din sortimentul reclamat, însă nu s-a găsit nici o altă înghețată cu termenul de valabilitate depășit”, a constatat Vasile Latiș.