Cea de-a doua ediţie a Festivalului de Artă şi Cultură Urbană „Dorna Art”, desfăşurat în perioada 27-31 iulie, a fost un real succes, evenimentul reunind peste 3.200 de participanţi.
Atmosfera de festival a strâns pe parcursul celor trei zile de „Dorna Art” tineri din toată ţara, pasionaţi de artă, iubitori ai sportului şi muzicii. Activităţile din timpul zilei dedicate copiilor au transformat locuri precum Foişorul din Parcul Central sau Vila Cembra în spaţii culturale în care au avut loc spectacole de teatru şi magie, proiecţii de film, în timp ce Grădina Cazinoului dornean a devenit loc de întâlnire pentru tinerii care s-au bucurat de cele 17 concerte şi care au participat la ateliere precum cele de pictură, handmade, educaţie juridică sau tir cu arcul.
Concursul de skate şi cel de caiac au impresionat publicul dornic de senzaţii tari, în timp ce la zona de street food realizată de Street Food Festival din Cluj-Napoca, gurmanzii de pretutindeni au fost răsfăţaţi cu produsele din păstrăv aduse de Valeputna, vedeta deserturilor, îngheţata Thai Scoops, şi multe alte specialităţi culinare.
Pe lângă cele cinci locaţii în care s-a desfăşurat evenimentul, tinerilor li s-a pregătit şi o zonă de relaxare, cu hamacuri, unde au avut ocazia să savureze cea mai bună cafea, realizată de unul dintre cei mai buni barista (specialist în prepararea cafelei) din România.
Extrem de populare au fost statuile vii de la Dorna Art, care au devenit punct de atracţie pentru cei mici, dar şi pentru cei mari, iar bicicleta oficială Dorna Art realizată de Reborn Bicycles, a atras privirile tuturor participanţilor.
Mult aşteptatele trupe Natif şi Theory of Mind au ridicat publicul în picioare în seara de sâmbătă, iar Plus a încheiat programul cu o superproiecţie de lumini pe clădirea Cazinoului.
Cei peste 30 de voluntari ai festivalului, dornici să ajute la organizarea evenimentului, au trăit experienţa Dorna Art, dovedind implicare, creativitate şi spirit de echipă.
Cea de a doua ediţie a Festivalului Dorna Art a fost organizată de Asociaţia Redescoperă Vatra Dornei în colaborare cu Asociaţia Kilometrul 0 şi realizată cu sprijinul Primăriei municipiului Vatra Dornei şi Consiliului Judeţean Suceava.
Sponsori au fost Alexandrion, Bermas, Bucovina, Pepsi, Daisler Print House, Repal Dorna, Five Season Drinks, UV Furniture, Augur, Coloana Center, Suceava Funghi, Ski Stop, Dorna Medical, Wood Design MGA, Arhi-Urb, AIS Trading la Irinaru.