Google
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
 
vineri, 21 aug 2015 - Anul XX, nr. 193 (6005)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6599 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1469 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video
Narcis SIRETEANU

Narcis SIRETEANU


E.ON pe noi ne beleşte, dar are bani de zvârlit în fotbal

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Trebuie să ai o lipsă acută de bun-gust ca să priveşti – din tribună sau de la televizor – meciurile de fotbal ale echipelor româneşti. Dispute între echipe pârlite, ca vai de soarele lor, care ascund mânării cu bani publici şi aranjamente pentru casele de pariuri. Cum sunt echipele, aşa şi conducătorii cluburilor, aşa şi antrenorii, aşa şi jucătorii. Să amintim că nume grele ca Marian Iancu, Ioan Niculae, Copos, Borcea sau Becali sunt la puşcărie sau au trecut pe acolo şi se pregătesc să reintre. Alţii se încălzesc, făcând un uşor joc de glezne.

Rar de găseşti un om de bun-simţ între toţi cei implicaţi în acest pseudosport. Foarte rar. Nici spectatorii nu-s mai breji, ei venind la meci nu ca la spectacol. Ci ca să se dea în spectacol, aruncând cu torţe, încăierându-se cu suporterii adverşi sau, în cel mai fericit caz, înjurând până le curg balele din gură.

Cu totul explicabilă devine şi calitatea sponsorilor implicaţi în această confruntare, care nu mai păstrează nica din frumuseţea principiilor aflate cândva la baza oricărei întreceri sportive. Văd că, mai nou, o firmă producătoare de coniac este înscrisă pe tricourile unei echipe din prima ligă. Hai noroc şi la mai mare! La fel cum văd şi o marcă de vinuri, condusă de un porcin din rasa Cotnari. Hai să trăieşti, nea Mitică Dragomir! Absolut logic, dacă ne gândim la legătura foarte strânsă dintre alcool şi violenţa de pe stadion.

Mai puţin de înţeles este prezenţa firmei E.ON, care pe noi ne beleşte de nu mai ştim cum ne cheamă, dar care are destui bani pentru sponsorizat fotbalul românesc. Echipa lui Gică Hagi, Viitorul, poartă chiar pe tricouri sigla E.ON. O firmă la fel de fioroasă pentru noi ca sigla piraţilor, aia cu ciolanele şi căpăţâna de mort.

Nici logica nu e de partea E.ON, în implicarea ei futbolistică. Nu văd de ce e nevoie să-ţi faci reclamă, atâta timp cât eşti singur pe piaţă.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului E.ON pe noi ne beleşte, dar are bani de zvârlit în fotbal.
 Vizualizări articol: 1435 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 4 voturi
E.ON pe noi ne beleşte, dar are bani de zvârlit în fotbal5.054

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei