Mazda a evoluat spectaculos în ultimii ani lăsând impresia că ar putea trece la statutul de fabricant premium. Aflat în plină expansiune, Mazda poate deveni un brand foarte popular la nivel continental. Motivul? Noile generații Mazda 2, Mazda 5 și mai nou Mazda 6. Acest ultim produs reprezintă cartea de vizită a companiei, potențialul maxim în ceea ce privește confortul, tehnologia, stilul, și siguranța în exploatare. Chiar dacă se insipră din filonul genetic al actualului Ford Mondeo și chiar împarte unele componente mecanice, proaspătul Mazda 6 rămâne un automobil cu personalitate, atractiv, dinamic perfect adaptat cerințelor europene. La fel ca și în trecut vârful de gamă se bazează pe valori ca: fiabilitate, consum redus, prestații rutiere superioare. Un alt atu este și scăderea greutății mașinii, creșterea spațiului interior și implicit a gradului de confort. Mazda 6 stă bine și la partea de dotări unde în echipare standard sunt incluse sistemul dual de climatizare, faruri xenon, blocuri optice spate-LED, cruise control, senzori de parcare, scaune încălzite și un performant sistem audio marca Bose. Este de departe cel mai reușit model japonez din clasa sa, și care promite să facă zile grele chiar celui care l-a „hrănit” (Ford Mondeo). Noua generație Mazda 6 va fi comercializată în trei versiuni: sedan, hatchback și break.
